Braşov: CAMPANIE: CET ar fi trebuit să dea, de azi, apă caldă bun-platnicilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Braşov: CAMPANIE: CET ar fi trebuit să dea, de azi, apă caldă bun-platnicilor
Braşov: CAMPANIE: CET ar fi trebuit să dea, de azi, apă caldă bun-platnicilor

Protecţia Consumatorului impusese centralei electrotermice să reia frunizarea apei în 20 de zile. Braşovenii care încă mai sperau că vor putea face un duş normal începând de azi sunt din nou dezamăgiţi. CET nu poate să le furnizeze apă doar celor fără datorii, atâta timp cât nu are gaz.

Teoretic, astăzi, CET ar fi trebuit să reia furnizarea apei calde pentru 12 asociaţii de proprietari care au facturile plătite la zi. Aceast termen fusese dat de Protecţia Consumatorului, pe 9 iulie, când a amendat centrala cu 60.000 de lei, fiindcă nu a respectat clauzele contractuale şi nu a dat apă caldă celor care nu aveau datorii.

Fără rezolvare

Cu toate acestea, CET nu are nicio soluţie practică pentru a relua furnizarea apei calde. „Numai dacă se dă drumul la gaz putem să reluăm şi noi furnizarea apei calde”, a explicat Florin Cuţitei. Conducerea CJPC speră că totuşi, CET va găsi o soluţie pentru a da apă caldă până la 1 august, când expiră de fapt ultimatumul. „Am discutat cu ei, dar au dat din umeri. Nici noi nu mai avem ce să le facem, dar sperăm în rezolvarea situaţiei. Şi noi suntem cu mâinile legate în situaţia de faţă, iar aplicarea de amenzi nu este o soluţie. Singura care poate face ceva e tot conducerea CET”, a declarat pentru „Adevărul de Seară” Marius Dunca, directorul CJPC.
Practic, braşovenii care sperau într-o minune nu mai au acum nicio speranţă să se spele în condiţii civilizate. Între timp, la CJPC s-au mai adunat alte 18 reclamaţii de la asociaţiile bun-platnice.

Încasări slabe şi procese

În schimb, CET se plânge de încasările slabe de la populaţie, dar nu are nicio metodă prin care să-i determine pe oameni să-şi plătească datoriile. Conducerea furnizorului susţine că a dat în judecată peste 300 de asociaţii rău-platnice pentru a-şi recupera datoriile. Rezolvarea cauzelor va dura însă, destul de mult timp, având în vedere că judecătorii sunt în vacanţă.

„Ruşine conducerii acestui oraş”

Lipsa apei calde îi determină pe tot mai mulţi braşoveni să-şi verse of-ul pe site-ul nostru. „Braşovul este ruşinea României... Să laşi 80.000 de oameni, o lună, fără apă caldă , când afară sunt călduri insuportabile. Este nevoie de igienă corporală. Ruşine conducerii acestui oraş , pentru neputinţa de a putea rezolva această situaţie”, spune Lazăr într-un comentariu postat pe site-ul brasov.adevarul.ro.
Majoritatea abonaţilor CET, care şi-au achitat facturile, sunt nemulţumiţi că furnizorul nu-i pedepseşte direct pe rău-platnici. „Această companie (dacă nu este mult spus) trebuia să investească în aparatură şi să ne poată departaja pe noi, cei cu facturile la zi, de rău-platnici. Eu sunt revoltat, deoarece conducerea CET nu a putut ţine sub control o situaţie dificilă, iar acum s-au blocat. Cel mai rău o tragem noi, brasovenii care suntem cu facturile la zi”, ne-a scris un alt cititor.

Braşov



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite