Braşov: Lucian Iuga se implică în proiecte de mediu

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Este om de radio şi un foarte bun comunicator. De aceea, jurnalistul a pus umărul la campania de curăţenie fără precedent, Let's do it, România.

Lucian Iuga s-a ocupat de cooptarea voluntarilor şi cu managementul informaţiei în cadrul campaniei de curăţare a ţării, într-o singură zi. Rezultatele au fost uimitoare. Braşovul s-a plasat pe locul întâi în topul judeţelor cu cei mai mulţi voluntari. Tânărul a lucrat în presa braşoveană cu multă pasiune şi s-a licenţiat la Universitatea de Vest din Timişoara.

„Am început să lucrez în presă încă din primul an de facultate. Era, practic, un vis din liceu. Nu mă aşteptam să se îndeplinească atât de repede, dar pot spune că eram fascinat. Am făcut animaţie, eram prezentator la emisiuni de divertisment şi pot spune că a fost o perioadă foarte frumoasă a vieţii mele. Am lucrat în presă până în septembrie 2009. Am lucrat şi la Antena 1, unde făceam două emisiuni, una imobiliară şi una auto", îşi aminteşte Lucian.

Vrea în resurse umane

Jurnalistul lucrează acum ca freelancer şi a fost cooptat în organizarea campaniei Let's do it, România, de la Braşov. „Oamenii care s-au alăturat campaniei sunt oameni cărora le pasă de mediul înconjurător, au spirit civic. A fost uimitoare implicarea, mai ales că am reuşit să unim instituţii care nu ar fi făcut niciodată proiecte în comun. Am avut cei mai mulţi voluntari din ţară, peste 12.000, plus un procent de persoane care nu s-au mai înregistrat la noi, ci au plecat direct pe teren", spune Lucian.

Pentru a se dezvolta pe plan personal, Lucian face acum cursuri de resurse umane, dar aşteaptă cu interes oferte din zona proiectelor pentru protecţia mediului. „A fost o experienţă minunată să mă implic în toate procesele, alături de oameni foarte mişto. Le mulţumesc oamenilor din echipă, Ioana Daia, Codrin, Mihaela şi Claudia", a încheiat jurnalistul.

Întrebări şi răspunsuri

Care a fost cel mai interesant proiect de la radio?

În perioada când eram la radio am avut parte de multe campanii. Cel mai de top eveniment a fost o campanie de promovare a Hotelului de Gheaţă de la Bâlea Lac. Se întâmpla prin 2006 şi a fost foarte interesantă.

„Let's do it România" va avea o continuitate?

Nu pot spune dacă va mai fi sau nu organizată la anul, dar pot spune că a avut impact şi că se va continua la nivel mondial. În urma campaniei s-a realizat şi un dosar, care cuprinde şi exemple de „aşa nu", dar şi de avantaje şi efecte, care va ajunge la ţările care îşi doresc o asemenea campanie.

Profil:

NĂSCUT. 12 septembrie 1979, Braşov.

STUDII. Facultatea de Jurnalism, Universitatea de Vest, Timişoara

Familie. căsătorit.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe brasov@adevarul.ro!

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos:

logo ads
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite