Braşov: „Kronospan“ i-a premiat pe tinerii artişti, la „Etnovember“

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Inedita expoziţie de fotografie a putut fi admirată în cadrul Festivalului „Etnovember“
Inedita expoziţie de fotografie a putut fi admirată în cadrul Festivalului „Etnovember“

Cei mai buni fotografi şi designeri de mobilier au fost recompensaţi de companie. Compania „Kronospan" a decis că tinerii talentaţi trebuie promovaţi, fiindcă reuşesc cu greu să se afirme, în ţara noastră neexistând o educaţie în ceea ce priveşte consumul de artă.

Special pentru susţinerea pasionaţilor de fotografie, „Kronospan" a lansat concursul „România văzută cu ochii tăi". Concursul a urmărit să selecţioneze cele mai bune fotografii, care, apoi, vor fi folosite pentru materialele publicitare pe care, la fiecare sfârşit de an, compania le pregăteşte pentru clienţi şi colaboratori. Inedita expoziţie a putut fi admirată în cadrul Festivalului „Etnovember", organizat de Universitatea Trasilvania, şi care a fost sponsorizat de companie.

Tema concursului de anul acesta a fost „Ceva nou, Ceva vechi, Ceva Unic!". Credem în tinerii de lângă noi, în potenţialul lor şi ne dorim să le oferim o şansă la început de drum", ne-a declarat Oana Bodea, PR manager „Kronospan". La concurs au participat 200 de fotografi din toată ţara, dar cel mai bun a fost desemnat braşoveanul Claudiu Păduroiu, care a fost premiat cu 1.500 de euro. El a fost secondat de Laczko Robert şi Claudiu Radu Topai, care au fost recompensaţi cu 1.000, respectiv 500 de euro.

Concursul continuă

A fost destul de greu să-i selecţionăm pe câştigători. Legătura dintre aceste poze şi «Kronospan» este că suntem o companie care vrem să se dezvolte, să devină sustenabilă prin protecţia mediului înconjurător, iar toate produsele noastre sunt ecologice. Am văzut în aceste fotografii feluri total deosebite şi interesante de a privi România, prin intermediul acestor tineri care au idei extraordinare. Ne bucurăm că am putut să-i susţinem şi le mulţumin celor care au participat, iar anul viitor, aşteptăm cât mai mulţi tineri să participe", a precizat Oana Bodea, PR manager „Kronospan". Reprezentanţii companiei au precizat că intenţionează să organizeze concursul, anual, în perioada iulie-septembrie. „Ne dorim să transformăm acest concurs într-un reper important în domeniul fotografiei", a spus Oana Bodea.

De asemenea, conducerea companiei a premiat şi patru studenţi ai Facultăţii de Ingineria Lemnului, care s-au remarcat la concursul de design de mobilier, organizat de Universitatea „Transilvania". Schiţele acestora vor deveni realitate, urmând să fie produse, în curând, de „Kronospan".

Peste 100 de ani de experienţă

Kronospan este prezentă pe piaţa românească din 1999. Principala activitate o constituie comercializarea de produse pe bază de lemn (PAL, MDF, HDF, parchet, lambriuri, OSB, blaturi, glafuri etc.). Înfiinţat în 1897, la Lungötz, lângă Salzburg, Grupul Kronospan are peste 100 de ani de experienţă în domeniul prelucrării lemnului. Kronospan este lider pe piaţa în domeniu, deţinând 26 de fabrici în 24 de ţări din Europa, Statele Unite şi China. Grupul Kronospan deţine mai mult de 100 de mărci înregistrate şi patente protejate în principalele ţări producătoare şi exportatoare şi operează fabrici moderne.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe brasov@adevarul.ro!

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos:

logo ads
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite