Adio taxei de reziliere a contractului la telefonie şi internet

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Astăzi a intrat în vigoare modificarea art. 84 din Legea nr. 296/2004 privind Codul consumului şi a Legii nr. 193/2000 privind clauzele abuzive din contractele încheiate între comercianţi şi consumatori.

Dreptul consumatorului la denunţarea sau rezilierea contractului nu poate fi anulat sau restrâns de nicio clauză contractuală sau înţelegere între părţi, în cazurile prevăzute de lege, aceasta fiind considerată nulă de drept. Drepturile părţilor referitoare la o justă despăgubire nu vor fi afectate în cazul denunţării unilaterale", se arată în noile prevederi legale.

La Braşov, sucursalele firmelor de telefonie mobila nu au fost înştiinţate de la „centru“ de noile prevederi şi au refuzat solicitarea de a primi actele pentru rezilierea unor contracte.

„Am fost la filiala unde mi-am făcut abonamentul, pentru că vreau să mi-l închid. După contract ar fi trebuit  întradevar să îl ţin timp de doi ani, dar mi-au spus fetele mele că a intrat în vigoare legea prin care ei nu îmi mai pot cere taxă de reziliere. M-am dus cu numărul de lege în mână, cu ce scrie în ea, dar nici nu au vrut să audă. Mi-au spus că ei nu au primit ordine de sus pentru aşa ceva şi fără să li se transmită de către şefii lor de la Bucureşti, nu pot accepta. le-am spus că voi reveni în trei zile şi ar fi bine să se lămurească până atunci, altfel ne mai putem înţelege doar prin avocaţi“, ne-a declarat şi braşoveanca Mariana Baciu.

Ai aflat ceva interesant, ai pozat sau ai filmat? Scrie-ne pe brasov@adevarul.ro!

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos:

image
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite