Braşov: 200 de reclamaţii la Protecţia Consumatorilor împotriva băncilor

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Peste 200 de braşoveni au sesizat anul trecut inspectorii de la Protecţia Consumatorilor cu privire la unele clauze abuzive introduse de bănci în cadrul contractelor.

Potrivit directorului adjunct al Comisariatului Regional pentru Protecţia Consumatorilor Braşov, Ionuţ Spătaru, majoritatea sesizărilor depuse, respectiv în jur de 90%, au fost considerate întemeiate. Spătaru a menţionat că, până acum, aproximativ în procentul amintit, instanţele judecătoreşti au pronunţat hotărâri care confirmă cele constatate de inspectori.

Cele mai multe reclamaţii depuse de braşoveni au fost în legătură cu majorarea comisioanelor prevăzute în contracte sau de introducerea unora noi, neprevăzute în documente. Inspectorii de la Protecţia Consumatorilor au descoperit şi cazuri în care unele bănci au avut „grijă" să-şi majoreze dobânzile atunci când unii indici de pe piaţă au crescut. „Problema a apărut atunci când indicii au scăzut, dar instituţiile financiare nu au mai diminuat ratele dobânzilor", ne-a spus Spătaru.

Alte sesizări depuse de braşoveni s-au referit la nivelul comisioanelor practicate pentru transferul bancar sau la neînregistrarea unor plăţi făcute cu ajutorul cardului, din cauza unor deficienţe tehnice.

Pentru ultimele noutăţi din Braşov, click pe poza de mai jos

image
Braşov



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite