Regii bordurilor din Capitală sunt daţi afară de pe cel mai vechi bulevard al Brăilei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Mai avem de aşteptat până vom scăpa de piatra cubică de pe Dorobanţi
Mai avem de aşteptat până vom scăpa de piatra cubică de pe Dorobanţi

Lucrări de 30 milioane de euro, câştigate iniţial de firme din cercul lui Adriean Videanu, au fost anulate, licitaţia fiind contestată. După ce în toamna anului 2009 repararea celui mai vechi bulevard din oraş a fost adjudecată de firme din zona de influenţă a fostului primar bucureştean, acum, licitaţia se reia de la zero.

Licitaţia a fost contestată de SC "Drum Art" SRL, "Swietelsky Baugesellschaft MBH", "Alpine Bau GmbH" şi "Max Boegl România" SRL, firmele are au pierdut bătălia.

"Max Boegl România" SRL este firma care execută lucrările pe DJ 212, Drumul Mării, în valoare de 19 milioane euro. Cinci puncte ale licitaţiei au fost contestate, în genere chestiuni de formă.

Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor a admis contestaţiile. Licitaţia se va relua de la zero. Firmele câştigătoare desemnate în 2009 sunt "Mari Vila" , "Delta Antrepriza de Construcţii şi Montaj 93" din Bucureşti, alături de SC "Condurii Sult" SRL din Ploieşti.

"Nu mă interesează"

"Sincer nu mă interesează ale cui erau firmele, ci faptul că lucrarea trebuie executată la termen. Prin reluarea licitaţiei nu se face altceva decât să se amâne cu până la şase luni nişte lucrări care trebuiau să fie deja începute. Mă interesează doar ca firmele să respecte condiţiile impuse de caietul de sarcini şi să facă lucrări de bună calitate", ne-a declarat primarul Aurel Simionescu.

Mari Villas şi Delta ACM 93 sunt cunoscute ca fiind principalele beneficiare ale asfaltărilor şi a montării bordurilor din capitală, cu administratori prieteni ai lui Adriean Videanu.

Condurii Sult SRL este condusă de fraţii Sult, apropiaţi ai familiei Anastase. Contestaţia viza şi faptul că şeful comisiei de licitaţie a fost viceprimarul Stănel Necula, din acelaşi partid cu Videanu. Necula n-a fost de găsit. Cert este că şoferii sunt tot nemulţumiţi.

"O să facă lucrările după ce mai reparăm pe banii noştii maşinile de vreo trei ori. Şi atunci o să vedeţi că de fapt nu a costat 30 milioane de euro, ci vreo 200", ne-a declarat Dănuţ Necula, de 32 de ani, şofer de taxi.

Lucrări complexe pe Dorobanţilor

Lucrările de modernizare a bulevardului Dorobanţilor prevăd nu doar o asfaltare a arterei rutiere, ci trei etape complexe: lărgirea zonei rutiere cu spaţii de parcare, reamenajarea liniei de tramvai şi refacerea infrastructurii subterane de apă şi canalizare. Proiectul va dura el puţin doi ani.

Brăila



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite