Primăria Brăila dă un milion de dolari pe servicii online inutile

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Brăilenii încă nu pot plăti de acasă taxele şi impozitele către Primărie, deşi municipalitatea a cheltuit echivalentul unui milion de dolari pentru implementarea serviciilor online.

Primăria Brăila a finalizat în această săptămână, după 13 luni de muncă, dezvoltarea unui proiect privind implementarea serviciilor online către cetăţeni şi automatizarea fluxurilor de lucru interne.

Acesta a fost accesat în baza Programului Operaţional Regional - Creşterea competititivităţii economice şi a costat 3.528.074 lei.

Mai exact, de astăzi, brăilenii ar trebui să poată transmite online petiţii către autorităţi, utilizând formularele electronice, respectiv pot solicita informaţii, pot face reclamaţii, se pot înscrie în audienţă, pot face sugestii şi pot aduce amendamente la proiectele de hotărâri sau pot face sesizări către Poliţia Comunitară.

Toate acestea pe un site complet refăcut.

Numai că astăzi, site-ul merge foarte greu, cere o groază de date de autentificare, dar şi date exacte despre instituţiile la care se depun petiţiile, altfel, "sign out".

"Formularele sunt în mod automat înregistrate în cadrul Registraturii, iar pe parcursul fluxului de răspuns starea lor se modifică - în lucru, repartizat spre rezolvare, rezolvat sau respins", a precizat managerul de proiect Daniel Milea.

Grosul banilor, în echipament

Reprezentanţii Primăriei spun că cea mai mare parte a banilor s-a cheltuit pentru dotarea cu echipamente necesare funcţionării sistemului şi nu pe restructurarea site-ului.

Cu toate acestea, în pofida sumei imense cheltuite, municipalitatea nu rezolvă nici prin implementarea acestui proiect problema plăţii online a taxelor şi impozitelor locale.

Ca şi pe vechiul serviciu al Primăriei - Info-Tax - brăilenii pot doar verifica situaţia taxelor şi impozitelor locale şi a plăţilor efectuate şi confirmate de sistemul de gestiune a taxelor şi impozitelor.

Va fi funcţional, la un moment dat

Serviciul va fi disponibil 24 de ore din 24, tot timpul săptămânii- insistă managerul de proiect, indiferent de programul de funcţionare al instituţiei, de oriunde, de acasă sau de la birou, oriunde există o conexiune la Internet, iar starea formularului transmis poate fi verificată în cadrul secţiunii "Relaţia cu cetăţenii".

Brăila



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite