Cristian Morozan a fost şef de promoţie la absolvirea facultăţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Dr. Cristian Morozan este cel mai tânăr conferenţiar universitar de la „Constantin Brâncoveanu". Conduce Compartimentul de Tehnoredactare şi este director de editură, fiind considerat şi expert în relaţii publice

Profil

Născut: 22 mai 1974, Brăila

Studii: Universitatea „Constantin Brâncoveanu"; Academia de Studii Economice Bucureşti (studii doctorat)

Funcţie: director al Editurii „Independenţa Economică", coordonator Compartiment Tehnoredactare/ Grafică

Familie: căsătorit.

La doar 35 de ani, dr. Cristian Morozan, de la „Brâncoveanu", deţine titlul de conferenţiar universitar şi un CV impresionant.

Calm, înzestrat de Dumnezeu cu o putere de muncă rar întâlnită şi o minte sclipitoare, conferenţiarul este expert în comunicare. Sute de studenţi i-au ascultat prelegerile şi nu este curs pe care să nu-l fi redactat sau tehnoredactat. Afară de munca la editură, are o bogată activitate didactică.

Este nelipsit de la catedră, împărtăşindu-le studenţilor din propria experienţă şi formându-i ca specialişti. Conf. univ. dr. Cristian Morozan predă disciplinele: relaţii publice, promovare prin publicitate, multimedia, bazele informaticii, politici şi strategii de marketing internaţional.

„Împreună cu dr. Silviu Niculcea, suntem cei mai proaspeţi conferenţiari. Titlul ne-a fost conferit în urma evaluării comisiei de profil din cadrul Ministerului Educaţiei, Cercetării şi Inovării. N-am fi reuşit, însă, fără sprijinul conducerii universităţii", ne-a declarat dr. Cristian Morozan.

Prezenţe la manifestări ştiinţifice internaţionale

Conferenţiarul de la Universitatea „Constantin Brâncoveanu" este, printre altele, autor sau coautor la zece manuale de specialitate. Printre cele mai importante se numără „Relaţii publice şi publicitate pe Internet", „Marketing" şi „Relaţii publice sectoriale". De altfel, relaţiile publice sunt pasiunea dascălului de la UCB.

„Marile companii folosesc structuri organizatorice de PR, dar şi instrumente adecvate, orientându-se către utilizarea intensivă a tehnologiei. Relaţiile publice înseamnă comunicare, dar şi promovare", spune conferenţiarul.

Cristian Morozan a publicat 12 articole şi studii în baze de date şi reviste de specialitate recunoscute pe plan mondial. Pot fi amintite „Jurnalele on-line - la modă în comunicarea electronică", „Blogurile în relaţiile publice", „The role of Public Relations în the Contemporany Society", „Evolution of digital Marketing". Totodată, a publicat 15 studii în volumele unor manifestări ştiinţifice internaţionale.

Membru al Asociaţiei Române de Marketing

Conferenţiarul a fost implicat în şase mari proiecte de cercetare-dezvoltare-inovare pe bază de contract/ grant. A publicat nenumărate studii în reviste de profil, fiind membru al Asociaţiei Române de Marketing şi coordonator al lucrărilor de licenţă şi disertaţie.

Conferenţiarul crede că, în ce priveşte dificultăţile în cunoaşterea PR, una dintre ele este legată de lipsa profesioniştilor. În plus, pentru puţinii specialişti existenţi, ofertele sunt neatrăgătoare.

Ce-i place

Îmi place operarea pe computer, în special tehnoredactarea, editarea de cărţi, publicitatea pe canale neconvenţionale. Acestea, pe lângă obişnuitele pasiuni. Îmi place muzica veche, mai precis muzica anilor 60 - 80. În puţinul timp liber, mă dedic gastronomiei: îmi place să pregătesc dulciuri.

Ce nu-i place

Nu-mi plac laudele exagerate, neseriozitatea şi nu-mi place politica, pentru că mi se pare ceva ce este folosit din dorinţa unora de putere. Nu-mi plac, de asemenea, inconsecvenţa, abandonarea, treaba făcută "de mântuială". Nu-mi plac oamenii care nu duc lucrurile la bun sfârşit.

Întrebări şi răspunsuri:

Cum reuşiţi să îmbinaţi activitatea didactică şi aceea de editare a cărţilor şi publicaţiilor?

" Am lucrat şi în Compartimentul Tehnoredactare al Centrului Universitar Brăila, astfel că activităţile au mers mână-n mână, s-au completat. Experienţa în tehnoredactare am folosit-o şi la catedră".

Care ar trebui să fie rolul Relaţiilor Publice într-o societate modernă?

"În primul rând, instituţiile şi companiile ar trebui să conştientizeze importanţa Relaţiilor Publice, faptul că acestea nu înseamnă doar "costuri" pentru afaceri. PR-ul înseamnă, de fapt, deschidere către publicul extern şi către angajaţii companiei".

Brăila



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite