Botoşani: Hi Speed Recovery recidivează în Braşov

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Firma Hi Speed Recovery ridică autoturismele lăsate la întâmplare
Firma Hi Speed Recovery ridică autoturismele lăsate la întâmplare

În cele două localităţi sunt în vigoare contracte similare, iar o parte din consilierii locali din municipiul braşovean au remarcat aceleaşi abuzuri.

Firma Hi Speed Recovery (HSR) nu renunţă la metodele abuzive folosite în activitatea de ridicare a maşinilor parcate neregulamentar. Deşi acestea au fost sesizate în nenumărate rânduri de cetăţenii municipiului Botoşani, iar în şedinţele de Consiliu Local s-a cerut de mai multe ori rezilierea acestui contract, firma HSR îşi vede în continuare de treabă. Mai nou, firma a juns subiect de discuţie şi la Codlea, municipiu în judeţul Braşov, unde prestează acelaşi serviciu, în aceeaşi manieră.

Semnele de ridicare a maşinilor, ilegale
„În urma întrunirii comisiei speciale a Consiliului Local de analiză a situaţiei parcărilor din municipiul Codlea, am putut concluziona: amplasarea semnelor de ridicare autoturisme şi staţionare interzisă este ilegală, neavând avizul Comisiei Locale de Circulaţie. Astfel, putem concluziona clar: ridicarea maşinilor în Codlea se face ilegal“, a declarat consilierul local Erwin Albu. Firma HSR a reuşit să încheie un contract de prestări servicii ca şi la Botoşani, în urma unei hotărâri de Consiliu Local identice.

„Se pare că au fost păcăliţi şi alţii“
„Am auzit şi noi că firma şi-a extins activitatea şi în judeţul Braşov, dar nu am fost contactaţi de nimeni pentru referinţe asupra acestui contract. Se pare că au fost păcăliţi şi alţii“, a declarat viceprimarul Cătălin Alexa.

La fel ca şi în Botoşani, dispoziţiile de blocare şi ridicare a maşinilor sunt semnate de poliţişti comunitari, deşi este ilegal potrivit Codului Rutier în vigoare, taxa percepută de HSR este aceeaşi, iar consilierii locali vor suspendarea activităţii firmei. „Sunt aceleaşi clauze contractuale. Spaţiile unde îşi desfăşoară activitatea sunt închiriate chiar de la primar, iar administratorul societăţii se pare că este rudă cu arhitectul şef al oraşului“, a adăugat Erwin Albu. În ambele cazuri s-a solicitat rezilierea contractului sau suspendarea până la încetarea abuzurilor angajaţilor HSR, însă edilii şefi nu au luat nicio măsură.

Nereguli la Codlea:
Prin hotărârea de Consiliu au fost aprobate doar 310 locuri de parcare cu plată, pentru care se încasa redevenţă de la firma câştigătoare de 90.000 de lei pe an, însă Primăria a semnat pentru încă 1.500 de locuri;
Taxa aprobată de CL a fost de 1 leu pe oră, dar firma încasează 1,24 lei pe oră;
Poliţia Comunitară
Codlea e agent constatator pentru o firmă privată.

Botoşani



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite