Metoda inedită prin care un manager de spital vrea să îşi determine angajaţii să se comporte frumos cu pacienţii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Managerul unui spital din Ardeal vrea să îşi determine angajaţii să se comporte frumos cu pacienţii obligându-i să folosească ecusoane cu nume şi funcţia ocupată, pentru ca cei nemulţumiţi de comportamentul acestora să ştie pe cine să reclame. Şeful de spital a fost determinat să apeleze la această metodă, după ce mai mulţi pacienţi s-au plâns de comportamentul cadrelor medicale.

Gabriel Lazany, managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Bistriţa a luat o măsură inedită pentru a-i determina pe angajaţii unităţii medicale pe care o conduce să se comporte frumos cu cei pe care îi tratează.

Acesta a luat hotărârea ca din data de 10 august, toţi angajaţii spitalului să poarte ecusoane cu numele şi funcţia, precum şi secţia unde-şi desfăşoară activitatea. Managerul unităţii medicale a recurs la acest gest după ce multe persoane s-au plâns despre comportamentul personalului medical, fără a putea să indice clar, cu nume şi prenume, persoana care a vorbit urât. 

„Pentru că dorim să devenim un punct de referinţă şi din punct de vedere al îngrijirilor medicale, din data de 10 august, întregul personal va avea obligaţia să poarte la vedere un ecuson, pe care va apărea numele, prenumele, profesia şi secţia pe care îşi desfăşoară activitatea. Acest lucru va permite pacienţilor şi aparţinătorilor să ştie cu cine stau de vorbă şi împotriva cui să-şi îndrepte eventualele mulţumiri sau nemulţumiri. Deoarece în ultima perioadă am stat de vorbă cu foarte multe persoane care şi-au exprimat unele nemulţumiri legate de comportamentul personalului medical, în special de asistenţii medicali şi personalul auxiliar (infirmiere şi îngrijiroare de curăţenie), niciuna nu a putut să îndice numele persoanei care a provocat nemulţumirea. Consider că persoanele care ocupă profesiile medicale sunt onorabile, trebuie respectate, ele la rândul lor având obligativitatea să ofere respect, iar generalizarea nu face decât să îi jignească pe cei care îşi desfăşoară activitatea cu cinste şi responsabilitate. Pentru a ne putea corecta eventualele deficienţe în activitatea de îngrijire medicală, vă rugăm ca orice sugestie sau sesizare să fie făcută în scris, punctual şi nominal”, a transmis managerul Spitalului Judeţean de Urgenţă Bistriţa. 

Acesta îi încurajează pe pacienţi să trimită şi scrisori de mulţumire, despre care spune că vor ajunge la medicii în cauză. 

Accesul firmelor de pompe funebre care stăteau la „pescuit”, restricţionat

Gabriel Lazany, fostul director administrativ al spitalului este managerul spitalului de mai puţin de o lună şi deja este apreciat pentru deciziile luate. 

Prima decizie pe care a luat-o la doar câteva zile de la preluarea funcţiei a fost interzicerea firmelor de pompe funebre să mai stea în curtea spitalului la „pescuit” de clienţi. 

Firmele în cauză au voie să poposească în incinta spitalului doar o oră, pe baza unui formular tipizat de împuternicire primit de la aparţinător. 

Vă mai recomandăm:

În caz de catastrofă, militarii NATO ajung la spital la Bistriţa. Aparatul de sterilizat şi cel de măsurat profunzimea anesteziei i-au dat gata

O firmă italiană construieşte la Bistriţa un centru de cercetare şi un spital public-privat dedicat oncologiei

Bistriţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite