E.ON Gaz a închis definitiv ghişeele din plată din Bistriţa

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Consumatorii pot plăti gazul doar la anumite bănci şi în centre payzone, însă numai după ce au primit factura. Bistriţenii sunt revoltaţi de închiderea ghişeelor dar şi că nu primesc niciun fel de informaţii despre această situaţie de la companie

 Furnizorul de gaz a inchis din 1 iulie toate ghişeele de plată din Bistriţa şi a redirecţionat plăţile pentru consum la bănci şi câteva magazine care au instalate puncte de plată payzone sau pay point. Măsura i-a luat însă prin surprindere pe consumatori care se plâng că nu i-a informat nimeni până acum, iar noul sistem de plată îi pune în dificultate.

Oameni revoltaţi, informaţii puţine

Practic bistriţenii află că nu-şi mai pot plăti factura de gaze ca până acum, abia când ajung în faţa ghişeelor E.ON Gaz, închise. Câteva foi puse pe un geam indică unde se pot plăti facturile, însă oamenii se întreabă unii pe alţii ce se întâmplă şi nu înţeleg de ce este închis. Un anunţ scris de mână pe uşa centrului de plăţi din strada Grigore Bălan nu-i ajută însă să afle mai multe: „Oare când o să deschidă? Am primit salariul şi vreau să plătesc. Factura nu a ajuns încă, dar aici pot plăti şi fără pentru că mă găsesc caseriţele în calculator",explică Ioan Simionescu, de 43 de ani. Când află că măsura este definitivă bitriţeanul este debusolat: „Şi dacă nu vine factura la timp eu ce fac?Dar dacă este greşită, aşa cum mi  s-a întâmplat iarna trecută şi au depistat aici la centrul de informare cum mai rezolv? Aştept să-mi taie gazul sau plătesc înainte şi îmi scad după aceea?" se revoltă consumatorul. O pensionară venită să achite factura nu înţelege ce se întâmplă: „tot timpul am plătit aici la ghişeu. Ce mă fac de acuma?. Eu încă nu am primit factura. Or fi anunţat la televizor, dar eu nu am auzit. Nu ştiu ce să fac. Eu nu ştiu să plătesc la bănci. De ce fac asta­?", exclamă Floarea Herţanu, 69 de ani. Octavian Făgărăşan, un bistriţean de 48 de ani a venit la Centrul E.ON Gaz din strada General Grigore Bălan să reclamă încărcarea unei facturi: „casa pentru care vreau să fac reclamaţie este nelocuită şi aparţine unui prieten plecat din ţară. I-a venit 87 de lei de plată în condiţiile în care nu stă nimeni. Eu cu cine vorbesc şi unde achit? ", se revoltă bistriţeanul.

 Vicepreşedintele Asociaţiei Pensionarilor din Bistriţa-Năsăud, Zoltan Suciu, nu ştia că s-au închis ghişeele E.On.Gaz din Bistriţa. „Nu înţeleg de ce se iau astfel de măsuri. Ele sunt în defavoarea pensionarilor. E foarte neplăcut pentru vârstnici, mai ales pentru cei care de-abia se pot deplasa. În plus, sunt situaţii şi situaţii. În caz că vrei să reclami ceva, unde o faci. La bancă? Cine te ascultă acolo?", este de părere Zoltan Suciu.

Comunicare dezastruoasă

Reprezentanţii E.ON Gaz au trimis un comunicat de presă în 1 iulie, adică exact în ziua în care au pus în aplicare măsura. Purtătorul de cuvânt de la  E.ON Gaz, Oana Trandafir spune că au anunţat măsură odată cu facturile: „Consumatorii au fost anunţaţi pe pagina a doua, pe verso a facturii. În cazul în care nu primesc factura se pot adresa telefonic centrului de relaţii clienţi sau direct pe strada drumul Cetăţii, nr.3. Programul de funcţionare este zilnic, de luni până vineri, între orele 8.15-17.30", explică purtătorul de cuvânt. „Factura nu am primit-o încă , iar centrul acela este pe drumul de centură. Putem noi, oameni bătrâni să batem atâta drum?" se întreabă revoltată Susana Deac, o pensionară de 64 de ani.

Bistriţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite