Bistriţa: Sesizări împotriva firmei RCS-RDS

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului (CJPC) Bistriţa-Năsăud a înregistrat în ultimele două luni mai multe reclamaţii de la bistriţenii nemulţumiţi de unele servicii oferite de firma de telefonie şi televiziune prin cablu RCS-RDS.

Potrivit reprezentanţilor CJPC, cele mai multe sesizări au fost legate de întârzierea de punere în funcţiune a unor servicii din lipsa modemurile sau a telefoanelor, dar şi nerespectarea unor termenelor de remediere a unor defecţiuni. Sesizările nu au fost verificate în totalitate, iar până acum, firma nu a primit nici o sancţiune. „Alte reclamţii pe care le mai primim în această perioadă sunt legate de bănci. Oamenii sesizează creşterea dobânzilor, neînţelegeri în refinanţarea creditelor sau chiar blocarea unor carduri şi a banilor din cont, din cauza unor întârzieri de plată“, spune Victor Chira, comisar în cadrul CJPC.

Bistriţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite