Bani europeni pentru brandul turistic al Bistriţei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Proiectul „Promovarea turistică a Cetăţii Medievale", care prevede realizarea unui brand turistic al oraşului, a fost aprobat de către Ministerul Dezvoltării Regionale a Turismului.  O comisie de specialitate  a ministerului va ajunge la Bistriţa, săptămâna viitoare, într-o vizită precontractuală.

Proiectul muncipalităţii, în valoare de aproape un milion de lei, îşi propune să crească numărul de turişti din oraş cu 25 la sută, în următorii cinci ani.  Strategia are la bază  promovarea unui brand turistic, prin omologarea unor embleme ale oraşului  dar şi prin includerea în circuitul turistic al Transilvaniei a evenimentelor culturale locale:  Festivalul Fanfarelor, Târgul de Paşte al Saşilor, Serbările Bistriţei Medievale şi Nunta Zamfirei.

Bistriţa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite