Bacău: Linie verde pentru reclamații la adresa Spitalului Județean

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Conducerea unității a înființat o linie telefonică gratuită la care pacienții să se plângă de serviciile medical. Astfel, cei care sunt nemulțumiți de atitudinea personalului din spital ori de condițiile oferite pot sesiza toate aceste lucruri la numărul de telefon 0800.801.805.

Băcăuanii care au trecut prin Spitalul Județean de Urgență (SJU) ori sunt internați și nu sunt mulțumiți de serviciile medicale primite pot sesiza tot ce-i deranjează la un număr de telefon înființat special pentru reclamații.

0800.801.805 poate fi apelat gratuit din orice rețea fixă sau mobilă iar la capătul celălalt al firului răspunde un robot care înregistrează toate păsurile. „Există o percepție destul de negativă vizavi de ce se întâmplă în Spitalul Județean legat de atitudinea, comportamentul și chiar limbajul asistentelor, infirmierelor sau a medicilor. Prin punerea în funcțiune a acestei linii telefonice vrem să aflăm care este realitatea, iar oamenii să aducă la cunoștiința conducerii unității toate problemele cu care se confruntă", a declarat Dragoș Benea, președintele Consiliului Județean Bacău, instituție care administrează unitatea medicală.

Conducerea spitalului a recurs la această variantă după ce clasicele chestionare completate de pacienți arătau că totul este la superlativ iar bolnavii nu aveau nimic de reproșat. „Există un sondaj care indică parametri pozitivi pentru spital, însă am dubii pentru că și eu locuiesc în acest oraș și aflu tot felul de lucruri", a mai spus Benea.

Le răspunde un robot

Cei care apelează numărul de telefon gratuit vor trebui să dezvăluie date minime de identificare, respectiv numărul de telefon ori adresa de email, după care au la dispoziție două minute să-și exprime nemulțumirile, însă vor fi luate în considerare și sesizările anonime. Toate sunt înregistrate pe bandă magnetică și ajung o dată pe săptămână pe masa managerului și mai apoi la președintele Consiliului Județean.

Șeful spitalului se așteaptă deja la o avalanșă de mesaje. „Scopul este de a ne perfecționa și de a remedia problemele acolo unde se poate. Lansarea acestei linii coincide cu o perioadă de subfinanțare a unității și cu siguranță vor fi mulți care se vor plânge. Noi am început să refuzăm foarte mulți la internare și dacă ar fi să respectăm contractul Casei de Sănătate deja ar trebui să închidem spitalul pentru luna mai", a spus Dan Stoica, managerul spitalului.

Băcăuanii cred că linia telefonică este binevenită. „Ideea este bună, dar să vedem în ce măsură se va ține cont de cele semnalate de noi", ne-a spus Gheorghe Mardare, un băcăuan.

Bacău



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite