Păpuşa Nadia are succes pe piața românească, mai ales acum în apropiere de Paște

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Fabrica Arădeanca nu a primit comenzi din SUA şi Canada, aşa cum se aştepta. Până astăzi, de pe poarta fabricii arădene au ieşit aproape 1.500 de astfel de păpuşi, iar interesul  este în continuare ridicat, în ţară.

Angajaţii fabricii arădene lucrează, în paralel, pe două fronturi de lucru. Comenzile interne pentru păpuşa Nadia continuă să vină, chiar dacă au fost livrate deja 1.500 de astfel de păpuşi în magazinele din toată ţara.

„Avem mai multe comenzi în lucru din partea marilor reţele de hipermarketuri, dar şi de la librării din toată ţara. Este un produs solicitat, care merge bine, cu atât mai mult în această perioadă când se apropie şi Paştele”, a declarat, pentru „Adevărul de Seară”, directorul comercial al fabricii Arădeanca, Octavian Fânaţă.

Deşi contractele de export sunt încă un miraj, directorul fabricii este optimist. Fânaţă susţine că e doar o chestiune de timp până când contractul cu distribuitorii de jucării din SUA şi Canada  va fi încheiat şi fabrica va primi comanda, una dintre cele mai mari din ultimii ani. În discuţie, spune directorul, este cel puţin un container, în care încap câteva mii de păpuşi.

Onorarea unei astfel de comenzi presupune însă o foarte bună organizare din partea fabricii, deoarece „păpuşa de nota 10”  implică o muncă migăloasă pe anumite faze de producţie. „De exemplu, capul păpuşii este pictat manual, de pictoriţele fabricii noastre, operaţiune care durează aproximativ 20 de minute pentru fiecare bucată în parte”, a explicat Octavian Fânaţă.

Au pitici pe bandă
În paralel, liniile de producţie ale fabricii sunt ocupate cu producţia de pitici de grădină. Dacă pentru piaţa internă cei 35 de angajaţi implicaţi în producţie lucrează la seturi complete de  „Albă ca zăpada şi cei şapte pitici“, pentru partenerii italieni se produc pitici uriaşi.  „Pentru export, producţia este de 100 de bucăţi pe zi, iar pentru intern, 150-200 de bucăţi “, a declarat directorul Dana Neacşiu.

Sezonul piticilor
Directorul fabricii Arădeanca, Dana Neacşiu a declarat că tradiţional, primele trei luni ale anului sunt dedicate producţiei de figurine de grădină, astfel ca la debutul sezonului estival acestea să fie deja pe rafturi.

Arad



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite