Nemţii consideră că Aradul are nevoie de parcări, trotuare şi de alte staţii de tramvai

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Specialiştii din Germania au prezentat consilierilor locali municipali,  Masterplanul de transport. Acesta cuprinde modificări importante în traficul arădean până în anul 2025. Toate măsurile, care se vor lua privind traficul, parcările din municipiu, transportul în comun şi reţeaua stradală ar costa peste 110 milioane de euro.

În urma studiului a rezultat că parcările sunt puţine, că traficul motorizat este dominant în Arad, că numărul pasagerilor din tramvaie şi autobuze a scăzut şi că s-a pierdut calitatea urbană.

„La 1000 de locuitori sunt 300 de autoturisme, iar cu transportul în comun nu mai circulă decât cel mult 28.000 de pasageri pe zi”, spune dr. ing. Manfred F. Brenner, reprezentant firmă Germania.

De asemenea, acesta a vorbit despre Bulevardul Revoluţiei, unde în decurs de 24 de ore circulă în medie 35.000 de autovehicule.

Totodată s-a discutat şi despre transportul în comun, despre staţiile de tramvai care sunt prea înguste şi nu oferă posibilitatea adăpostirii în caz de vreme nefavorabilă.

În ceea ce priveşte circulaţia autoturismelor pe Bulevardul Revoluţiei, specialiştii recomandă să se folosească o singură bandă pe un sens de mers, iar spaţiul rămas să fie folosit pentru o pistă de biciclete şi locuri de parcare pe marginea carosabilului.

Tot pe bulevard să fie amenajat spaţiu pietonal şi loc pentru terase.

De asemenea, aceştia au mai spus că porţiunea dintre primărie şi Teatru ar trebui să fie zonă pietonală.

Specialiştii au vorbit şi despre parcări subterene în central oraşului, cum ar fi în Piaţa Avram Iancu, Piaţa Catedralei, Piaţa Reconcilierii, în faţa Palatului Administrativ, pe strada I.C. Brătianu, Parcul Eminescu.


Arad



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite