ATENŢIE: Află aici tot ce trebuie să faci pentru încheierea contractelor de salubrizare

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reprezentanţii SC Polaris M Holding SRL anunţat că au demarat procesul de încheiere a noilor contracte direct cu beneficiarii serviciului de salubrizare municipal. Totodată spun că firma a semnat deja contracte cu sute de agenţi economici din Arad iar această activitate este continuată de angajaţii unităţii, prezenţi pe teren în fiecare zi pentru a încheia noi contracte. 

Astfel, 24 de agenţi comerciali, angajaţi de SC Polaris M Holding, se află încă de la începutul lunii pe teren pentru a încheia noile contracte, municipiul fiind împărţit în 24 de zone.

„Pe baza acestor contracte, vor fi emise facturi, lunar în cazul persoanelor juridice, instituţiilor publice şi asociaţiilor de proprietari şi trimestrial în cazul arădenilor – persoane fizice care stau la casă”, spun reprezentanţii firmei. Asociaţiile de proprietari vor plăti salubrizarea municipală în funcţie de numărul de persoane din apartament declarat la administratorul de bloc, cifră care apare şi pe lista cheltuielilor de întreţinere afişate lunar la avizierul blocului. 

Declaraţia privitoare la numărul de persoane se va putea completa, lunar, la biroul asociaţiei de propietari (de unde va fi preluată de agentul nostru), la sediul departamentului comercial din Piaţa Plevnei nr. 3, sau va putea fi trimisă la adresa de mail a departamentului comercial.

 De asemenea, persoanele fizice care stau la casă vor plăti în funcţie de numărul de persoane care locuiesc la acea adresă. La momentul semnării contractului, persoanele fizice vizate vor completa o declaraţie pe proprie răspundere privitoare la numărul de persoane care locuiesc în imobil. Modificările vor trebui anunţate societăţii, însoţite de actele aferente.

Persoanele juridice şi instituţiile publice vor încheia contracte pe o anumită cantitate de gunoi (mc.) - cantitate stabilită în funcţie de recipienţii în care se aruncă deşeurile municipale, de ritmul de ridicare a recipienţilor etc.

Beneficiarii serviciului care nu vor fi găsiţi acasă sau la sediul firmei pentru a plăti factura vor merge la sediul departamentului comercial din Piaţa Plevnei  nr. 3, lângă Casa cu lacăt, între orele 8:00 – 16:30, pentru a o achita.

„Agenţii comerciali care vor merge pe teren, în special cei care merg la persoanele fizice care locuiesc la case, vor lăsa bilete în poartă prin care îi vor anunţa pe locatari de faptul că au fost căutaţi pentru a încheia acest contract, invitându-i totodată să se prezinte la sediul nostru. Tot în întâmpinarea arădenilor, am decis ca programul agenţilor noştri să fie flexibil, în aşa fel încât arădenii să încheie contractele direct la poartă şi să nu fie nevoiţi să facă deplasări până la sediul nostru din Piaţa Plevnei nr. 3”, mai spun cei din conducere.
            



Arad



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite