Teleormănenii sunt nemulţumiţi de serviciile pe care le primesc

0
Publicat:
Ultima actualizare:

  Marea majoritate a petiţiilor care ajung la Comisatiratul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Teleorman vizează nemulţumirile oamenilor cu privire la agenţii care lucrează în domeniul prestărilor de servicii.

Potrivit OPC Teleorman, în primele zece luni ale anului în curs, nu mai puţin de 379 de sesizări au avut de verificat şi soluţionat comisarii. Dintre acestea 265 au fost în domeniul prestărilor de servicii, 56 în domeniul produselor alimentare şi 48 în domeniul produselor nealimentare. Comisarii teleormăneni au reuşit să cerceteze până la data menţionată mai sus un număr de 365 de petiţii, dintre acestea 191 fiind întemeiate, neîntemeiate 103, iar restul au fost transmise către alte instituţii, deoarece aspectele sesizate nu erau de competenţa acestora. Cei mai reclamaţi operatorii au fost cei din sectoare precum furnizarea apei reci, energiei electrice, servicii de telefonie fixă şi mobilă, servicii de furnizare cablu-TV, servicii bancare şi asigurări. În ceea ce priveşte produsele nealimentare, cel mai des teleormănenii reclamă faptul că aparatura electrică şi electrocasnică pe care o achiziţionează este defectă şi firma de la care a cumpărat-o nu doreşte să o repare pe garanţie. La produsele alimentare, cea mai des întâlnită sesizare vizează faptul că magazinele comercializează bunuri cu termenul de valabilitate expirat şi băuturi alcoolice la pahar.

Alexandria

Top articole

Partenerii noștri


Ultimele știri
Cele mai citite