Teleormănenii sunt nemulţumiţi de serviciile pe care le primesc
0Marea majoritate a petiţiilor care ajung la Comisatiratul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Teleorman vizează nemulţumirile oamenilor cu privire la agenţii care lucrează în domeniul prestărilor de servicii.
Potrivit OPC Teleorman, în primele zece luni ale anului în curs, nu mai
puţin de 379 de sesizări au avut de verificat şi soluţionat comisarii.
Dintre acestea 265 au fost în domeniul prestărilor de servicii, 56 în
domeniul produselor alimentare şi 48 în domeniul produselor
nealimentare. Comisarii teleormăneni au reuşit să cerceteze până la data
menţionată mai sus un număr de 365 de petiţii, dintre acestea 191 fiind
întemeiate, neîntemeiate 103, iar restul au fost transmise către alte
instituţii, deoarece aspectele sesizate nu erau de competenţa acestora.
Cei mai reclamaţi operatorii au fost cei din sectoare precum furnizarea
apei reci, energiei electrice, servicii de telefonie fixă şi mobilă,
servicii de furnizare cablu-TV, servicii bancare şi asigurări. În ceea
ce priveşte produsele nealimentare, cel mai des teleormănenii reclamă
faptul că aparatura electrică şi electrocasnică pe care o achiziţionează
este defectă şi firma de la care a cumpărat-o nu doreşte să o repare pe
garanţie. La produsele alimentare, cea mai des întâlnită sesizare
vizează faptul că magazinele comercializează bunuri cu termenul de
valabilitate expirat şi băuturi alcoolice la pahar.