Teleormănenii, nemulţumiţi de prestările de servicii

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Teleorman a înregistrat de la începutul anului 74 de reclamaţii privind prestările de servicii.

Principalele nemulţumiri ale reclamanţilor au fost legate de facturări majorate la utilităţi, furnizarea energiei electrice, cablu TV, precum şi nerespectarea ofertei la serviciile de telefonie fixă şi mobilă şi montarea necorespunzătoare a tâmplăriei PVC. Şi în legătură cu produsele nealimentare, comisarii OPC au primit 14 reclamaţii. Au fost primate deaasemenea şi 9 reclamaţii cu privire la produsele alimentare. În caul reclamaţiilor care s-au dovedit întemeiate în urma controalelor, fie au fost remediate problemele, fie produsele au fost înlocuite sau a fost restituită contravalorea acestora

Alexandria



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite