S-a deschis noul Centru de Relaţii cu Clienţii Alexandria al companiei CEZ România

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Alexăndrenii sunt aşteptaţi începând de astăzi la noul centru de relaţii cu clienţii al companiei CEZ România, care s-a deschis în Alexandria

Noul centru are un concept modern şi beneficiază de tehnologie performantă pentru a rezolva cât mai prompt problemele abonaţilor. „Realizarea acestui proiect s-a făcut în trei luni şi a presupus o investiţie de peste 1.000.000 de lei. Sperăm ca prin realizarea lui să ducem la o îmbunătăţire a calităţii serviciilor oferite clienţilor noştri. Amenajarea noului centru s-a făcut în aşa fel încât să permită comunicarea faţă-în-faţă cu clientul prin renunţarea la ghişee şi înlocuirea acestora cu birouri", a spus Alexandru Ilie, şeful centrului de Relaţii cu Clienţii Zonal, Teleorman.

Clienţii vor primi bonuri de ordine

Noul centru este prevăzut cu zece posturi de lucru, spaţii de aşteptare pentru clienţi, iar ca o noutate, beneficiază şi de un sistem de alocare a biletelor de ordine precum şi de un sistem video-acustic de anunţare a clienţilor. „Sistemul integrat de eliberare a tichetelor de ordine pentru repartizarea clienţilor la punctul de lucru de care beneficiază noul centru, le permite clienţilor să selecteze operaţiunea vizată de pe un afişaj electronic, iar aparatul eliberează un bon de ordine, urmând ca aceştia să poată vizualiza pe un ecran numărul postului de lucru unde vor fi primiţi, în funcţie de problema pe care o au", a mai spus Alexandru Ilie. În plus, centrul benefixciază şi de un sitem care permite monitorizarea atât a clienţilor cât şi a angajaţilor de la ghişeu, pentru o mai bună desfăşurare a operaţiunilor.
Alexăndrenii sunt încântaţi de noul centru. „Arată foarte bine, este modern şi spaţios. Îmi place ideea cu repartizarea bonurilor de ordine", a spus Marius Ioniţă, un alexăndrean de 38 de ani

Alexandria



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite