Băncile din judeţ amendate cu 110.000 lei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

45 de reclamaţii din partea teleormănenilor supăraţi pe instituţiile bancare au ajuns în ultimele săptămâni la Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Teleorman. După soluţionarea a 22 dintre reclamaţii, CJPC a amendat cu 110.000 lei două bănci din Alexandria.

Comisariatul Judeţean pentru Protecţia Consumatorului Teleorman se confruntă în continuare cu un val de reclamaţii din partea teleormănenilor care se consideră înşelaţi de instituţiile bancare. În luna septembrie şi în primele zile ale lui octombrie, 45 de reclamaţii au ajuns în atenţuia inspectorilor CJPC Teleorman. „ Oamenii ne-au sesizat în privinţa mai multor aspecte, dar majoritatea sunt legate de comisionele impuse de instituţiile bancare. Au reclamat perceperea comisionului de risc după data de 21.06.2010 când a intrat în vigoare 50/2010. Au reclamat de asemenea introducerea unui comision nou , comisionul de administrare care înlocuie comisionul de risc. Acest comision nu se regăsea în contractele încheiate iniţial între cilenţi şi bancă. Alţi clienţi s-au arătat nemulţumiţi de majorarea comisionului de administrare , prin introducerea comisionului de risc ca valoare în comisionul de administrare" a declarat pentru Adevărul de Seară, Cornelia Galan, comisar-şef adjunct CJPC Teleorman.

În ultimele patru săptămâni, inspectorii de la Protecţia Consumatorului au soluţionat 22 de reclamaţii, dintre care 16 s-au dovedit a fi întemeiate. „ În cazul reclamaţiilor întemeiate au trecut la amenzi şi am sancţionat băncile cu 110.000 lei. Avem alte 23 de reclamaţii în cercetare" ne-a mai spus Cornelia Galan. În situaţia şi acestea se vor dovedi întemeiate, vom aplica sancţiuni băncilor care au au respectat OG 50/2010.

Alexăndrenii nemulţumiţi de bănci ar putea îngroşa numărul reclamanţilor


Nu numai cei 45 de teleormăneni care au trecut pragul CJPC, în ultimele săptămâni, sunt nemulţumiţi de comisionele percepute de bănci. Sunt clienţi ai băncilor care nu au făcut încă reclamaţie, dar se gândesc serios să facă acest lucru, dacă nu vor găsi înţelegere la filialele bancare. „ Am un credit la o bancă comercială , am luat 20.000 de lei acum doi ani, o rată de aproximativ 500 de lei. Am primit acasă după apariţia ordonanţei, o notificare prin care mă înştiinţau că, rata rămâne la fel, trasformându-mi comision de risc în comision de administrare pentru soldul ramas. Nu am sesizat OPC, dar am mers la bancă şi am făcut o reclamaţie acolo. Au zis că să vorbască la centrală, la Bucureşti" ne-a spus Marius Păduraru, un alexăndrean de 38 de ani, care este decis să reclame la OPC insituţai bancară de care e nemulţumit, dacă problema nu se va soluţiona.

Alexandria



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite