Teleormănenii se plâng la O.P.C. din cauza serviciilor proaste oferite de furnizorii de utilităţi
0Dacă anul trecut, cele mai multe dintre reclamaţiile primite de Oficiul pentru Protecţia Consumatorului Teleorman se refereau la contractele bancare şi lipsa unei comunicări corecte şi eficiente între client şi instituţia de creditare, mai nou, plângerile teleormănenilor se îndreaptă către furnizorii de utilităţi.
Din cele peste 460 de reclamaţii ale consumatorilor din Teleorman la
Oficiul pentru Protecţia Consumatorului, făcute pe parcursul anului
2011, 310 s-au referit la nivelul scăzut al calităţii serviciilor
oferite de furnizorii de utilităţi. În marea lor majoritate,
teleormănenii s-au plans de calitatea serviciilor de furnizare a
utilităţilor, apa rece şi energia electrică, a serviciilor de telefonie
fixă şi mobilă, a celor de furnziare cablu T.V. şi Internet, a
service-urilor de telefonie mobilă dar şi de serviciile bancare şi de
asigurări. Restul reclamaţiilor, mai precis 86 dintre ele, au vizat
produsele nealimentare, în speţă defecţiuni în termenele de garanţie ale
produselor electrocasnice. Toţi cei care au făcut plângeri justificate
au primit răspunsuri favorabile şi chiar despăgubiri iar cei care au
încălcat normele s-au ales cu amenzi usturătoare.