Teleormănenii reclamă calitatea serviciilor
0Din ce în ce mai mulţi teleormăneni reclamă la Protecţia Consmatorilor calitatea prestatorilor de servicii. Cele mai reclamate servici sunt cele de telefonie fixă şi mobilă, service-urile auto şi furnizorii de utilităţi. Peste 250 de reclamaţii au ajuns la oficiul teleormănen în prima parte a anului.
Oficiul Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Teleorman a primit de la începutul acestui an peste 250 de reclamaţii din partea teleormănenilor nemulţumiţi de calitatea unor servicii. Unii teleormăneni au reclamat calitatea serviciilor şi bunurilor de folosinţă îndelungată. Printre serviciile reclamate s-au numărat şi cele de telefonie fixă, mobilă, de energie electrică sau service-urile auto. Teleormănenii au avut şi reclamaţii legate de calitatea produselor alimentare cumpărate din magazine. Numărul sesizărilor legate de prestatorii de servicii a fost mai mare decât cel al sesizărilor legate de produsele alimentare.