Ciserom Sebeş a finalizat procesul de rebranding al companiei

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Campanie de rebranding la Ciserom Sebeş
Campanie de rebranding la Ciserom Sebeş

Ciserom, unul dintre cei mai mari producători de şosete din România, anunţă încheierea procesului de rebranding al companiei. La marcarea celor 85 de ani de experienţă în piaţă, Ciserom îmbracă o identitate vizuală nouă dezvoltată împreună cu agenţia de branding şi design Seed Consultants.

Noul brand Ciserom a fost prezentat în premieră în cadrul evenimentului de lansare care a avut loc vineri, 14 septembrie 2012, în Sebeş.

“Nucleul noii identităţi vizuale îl reprezintă ghemul de fire colorate, într-o linie grafică stilizată, cu o cromatică vivace şi apetisantă. Acesta reprezintă sursa principală pentru o zi veselă, care porneşte de dimineaţă într-un ritm bun, din momentul încălţării şosetelor Ciserom. Pilonii brandului sunt valori precum tradiţie şi îndemânare ca expresie a experienţei acumulate în 85 de ani de existenţă, competitivitate şi culoare, reprezentând evoluţia şi energia brandului. Prospeţimea noii imagini a companiei din Sebeş poate fi sintetizată în sloganul «Poftă bună la o zi colorată!»”, se afirmă într-un comunicat de presă a companiei.

Evenimentul de lansare a prezentat partenerilor de afaceri viziunea Ciserom şi intenţiile viitoare în ceea ce priveşte strategia de vânzări. Manifestarea a fost construită în jurul poziţionării brandului “Şosetele care îţi colorează ziua” oferind participanţilor ocazia să admire două simulări creative ale simbolului Ciserom: ghemul imens din fire colorate şi varianta acestuia construită din şosete.

image

“Ceea ce am dezvoltat împreună cu Seed Consultants reprezintă esenţa tuturor aspiraţiilor noastre în ceea ce priveşte viitorul companiei. Procesul de rebranding ne aduce mai aproape de consumatorii noştri care au nevoie de un start bun de zi şi, încălţând produsele noastre, vor avea cu siguranţă ceea ce îşi doresc. Brandul Ciserom avea nevoie de o revitalizare care să ilustreze mai bine ceea ce sunt produsele noastre: şosetele de calitate, colorate care îţi fac ziua mai bună”, a declarat Constantin Ispir, directorul general Ciserom.

Afacerile companiei, în creştere

Ciserom începe noul sezon în forţă, urmând să lanseze o campanie de comunicare în magazine şi în mediul online. De asemenea, Ciserom şi-a pus la punct noul website (www.ciserom.ro) şi va lansa în zilele următoare şi opţiunea de cumpărături online. Ciserom a beneficiat de un program de branding din partea Seed Consultants, ca premiu pentru câştigarea programului Cel Mai Promiţător Brand Românesc.

Producătorul de ciorapi Ciserom a încheiat anul 2011 cu o cifră de afaceri de 4,2 mil. euro, în creştere cu 12% faţă de anul anterior, fiind şi unul dintre câştigătorii premiilor Best of Business la categoria “Cele mai mari valori ale exporturilor firmelor cu capital românesc” din judeţul Alba.

Capacitatea lunară de producţie a fabricii din Sebeş este de 600.000 de perechi de ciorapi, în condiţiile în care anul trecut producţia a crescut cu 4% faţă de anul anterior. Şosetele Ciserom se găsesc pe rafturile mai multor hypermarketuri, precum şi în magazine tradiţionale de pe tot teritoriul ţării, urmând ca în foarte scurt timp să fie disponibilă şi opţiunea de cumpărături online.

Alba Iulia



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite