Accesul interzis minorilor pe paginile de Facebook ale brandurilor de băuturi alcoolice

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Accesul miniorilor pe paginile oficiale ale brandurilor de băuturi alcoolice create pe Facebook va fi interzis, potrivit noilor reglementări legislative. Două mari branduri de băuturi alcoolice Smirnoff şi Baileys și-au restricționat deja paginile oficiale create pe Facebook, prin intermediul cărora se promovează, informează The Telegraph.

Persoanele care nu au împlinit vârsta de 18 ani nu vor avea acces la informațiile postate pe paginile oficiale ale companiilor ce produc băuturi alcoolice.

Producătorii de băuturi alcoolice, inclusiv Smirnoff şi Baileys au fost de acord să introducă un cod de practică pentru reclamele de pe Facebook sau de pe alte site-uri asemănătoare. Rețelele de socializare sunt principalele modalități prin care companiile producătoare de băuturi alcoolice aleg să se promoveze.

Noile regrementări prevăd ca paginile oficiale de pe site-urile de socializare, precum Facebook să nu poată fi accesate de persoanele care nu au împlinit vârsta majoratului.

Forumul European pentru consumul responsabil de alcool (FEDR), care reprezintă cei mai mari producători de băuturi alcoolice din Europa şi America, cum ar fi Diageo, va pune în aplicare aceste restricții atât pe Facebook, cât și pe bloguri sau pentru aplicaţiile mobile.

"Noile regrementări se vor concentra asupra unui consum de alcool responsabil", au declarat reprezentanții FEDR.

"Marketing digital a devenit din ce în ce mai important în angajamentul nostru față de consumatori. Aceste noi regelementări vor face ca noi (n.r. producătorii de băuturi alcoolice) să aplicăm aceleaşi standarde înalte pentru toate canalele mass-media, inclusiv platformele media de socializare, cum sunt YouTube şi Facebook", a declarat Alan Butler, preşedintele FEDR.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite