Vânzările ţigărilor şi alcoolului au crescut la începutul anului. Vezi ce au făcut românii cu banii pe timpul crizei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Criza economică mondială i-a făcut pe români să fie mai atenţi în privinţa finanţelor personale, dar vânzările alimentelor, ţigărilor, băuturilor alcoolice şi răcoritoare, arată un studiu al firmei de consultanţă strategică şi management A.T. Kearney.

În primul trimestru din 2011, cheltuielile lunare ale unei gospodării din România au fost de 356 de euro, alimentele şi băuturile răcoritoare având o pondere de 42%, faţă de 40,3% în perioada similară din 2008, atunci când nu era criză. Şi cheltuielile pentru ţigări şi alcool au urcat de la 6,2% la 7,2%, iar cele pentru sănătate au crescut de la 4,5% la 4,8%.

În schimb, ponderea sumelor care au fost alocate pentru locuinţe a stagnat la 18,6%, iar cele pentru transport la 5,8%. Scăderi au fost inregistrate la mobilă şi comunicaţii, cea mai mare scădere fiind înregistrată la îmbrăcăminte şi încălţăminte, de la 5,5% la 3,9%.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite