Smartphone-ul, deranj la muncă

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Verificarea mesajelor în timpul unei şedinţe poate fi o dovadă de proastă creştere
Verificarea mesajelor în timpul unei şedinţe poate fi o dovadă de proastă creştere

Folosirea telefoanelor mobile în timpul şedinţelor de la locul de muncă este unul dintre cele mai deranjante comportamente pentru şefi, arată un studiu realizat de compania Ipsos, pentru Intel.

Conform studiului, citat de Reuters, 42% din manageri au primit o plângere împotriva unui angajat care şi-a folosit gadgetul la locul de muncă. De asemenea, 80% au spus că gadgeturile ar putea afecta productivitatea, iar 85% consideră că firmele ar trebui să stabilească reguli clare pentru folosirea dispozitivelor mobile la locul de muncă.

Cele mai mari probleme apar atunci când, în timpul unei şedinţe, angajaţii primesc telefoane sau preferă să-şi verifice mailurile şi să navigheze pe internet.

Anna Post, o expertă în bunele maniere, a declarat că „verificarea unui mail care nu are legătură cu o şedinţa este de neacceptat pentru unele persoane". Post a sugerat că firmele ar trebui să stabilească nişte maniere pentru folosirea telefoanelor şi introducerea aşa-numitelor şedinţe „50-10", adică într-o oră să existe şi o pauză de zece minute pentru verificarea telefoanelor.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite