Serviciile BlackBerry se îmbunătăţesc semnificativ, anunţă firma mamă, Research in Motion

0
Publicat:
Ultima actualizare:
BlackBerry a traversat o săptămână critică
BlackBerry a traversat o săptămână critică

Compania „Research in Motion", cea care deţine marca de telefoane inteligente BlackBerry a anunţat pe site-ul oficial că serviciile sale din Europa, Orientul Mijlociu, India şi Africa au început să aibă îmbunătăţiri semnificative, după ce trei zile la rând utilizatorii au întâmpinat probleme. Aceştia nu puteau să trimită sau să primească e-mailuri şi mesaje instante prin BlackBerry Messenger.

De asemenea, după ce ieri serviciile BlackBerry au început să aibă erori şi în Statele Unite, Canada şi America de Sud, RIM anunţă că acestea au fost în mare parte remediate. „Serviciile au fost constant îmbunătăţite, dar mai pot exista întârzieri sporadice".

Problemele BlackBerry au apărut deoarece RIM îţi administrează singură serverele. În momentul când acestea au erori, întreaga reţea poate fi afectată. Ceea ce s-a şi întâmplat în această săptămână. O mare cantitate de date a fost acumulată în centrele RIM din Marea Britanie, iar după repararea erorilor acestea au început să curga în valuri, utilizatorii primind zeci de e-mailuri cu întârziere.

Şi utilizatorii din România au fost afectaţi de aceste probleme, după cum a anunţat şi Asociaţia Operatorilor Mobili din România. Firmele de telefonie mobilă le-au trimis acestora mesaje că lămuriri privind erorile apărute.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite