STUDIU 30% din posesorii de iPhone au ajuns cu telefonul în service în ultimul an. Scăpatul în toaletă, printre cele mai frecvente accidente

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Foto: metro.fr
Foto: metro.fr

De la lansarea iPhone în 2007, posesorii din SUA ai smartphone-urilor Apple au plătit aproape 6 miliarde dolari pe reparaţii, cele mai comun motiv pentru stricarea iPhone fiind scăparea din mână, urmat de căderea în toalete, arată un studiu citat de Bloomberg Businessweek.

Potrivit SquareTrade, furnizor de planuri de asigurare pentru electronicele de consum și firma care a realizat studiul, 30% din posesori şi-au stricat iPhone-ul în ultimul an. Deteriorarea accidentală este de 10 ori mai probabilă comparativ cu pierderea sau furtul, notează firma americană, potrivit Mediafax.

Cel mai comun mod de a strica un iPhone este scăparea acestuia pe jos, urmată de căderea în toalete, bazine sau lacuri, alunecarea de pe genunchi, împingerea accidentală de pe mese sau turnarea accidentală a unui lichid pe smartphone.

Studiul SquareTrade a fost realizat prin consultarea a 2.000 de utilizatori iPhone.

Cercetarea a fost publicată la o săptămână după lansarea ultimei generaţii a smartphone-ului, iPhone 5. În primele două zile 24 de ore s-au făcut 2 milioane de precomenzi, de peste două ori mai mult faţă de precedentul record stabilit de iPhone 4S în octombrie 2011.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite