Primul weekend cu noul iPad

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Cel mai mare magazin Apple din sud-estul Europei se deschide vineri în Bucureşti
Cel mai mare magazin Apple din sud-estul Europei se deschide vineri în Bucureşti

Mii de oameni s-au înghesuit să prindă un exemplar din cel mai nou gadget scos pe piaţă de Apple, care s-a lansat vineri în 10 ţări.

Cu toate acestea, mulţi dintre ei nu ştiu care sunt avantajele noului gadget şi de ce îl cumpără cu adevărat. Pentru Apple există însă şi semnale pozitive: cei mai mulţi dintre proaspeţii cumpărători sunt la prima tabletă iPad deţinută.

La coada formată lângă un magazin din Century City, California, primul client doritor a fost Steve Wozniak, cel care a fondat Apple împreună cu Steve Jobs. El a făcut un obicei din a aştepta în stradă, împreună cu clienţii obişnuiţi, noile produse ale companiei pe care a condus-o câţiva ani. Dacă el ştia de ce se află acolo, mulţi însă căutau motive pentru a cumpăra tableta.

Potrivit site-ului cnet.com, ce a analizat aşteptările fanilor care stăteau la coadă pentru a pune mâna pe tabletă, cel mai interesant lucru pentru aceştia este ecranul de tip Retina, cu o rezoluţie dublă faţă de modelul anterior. Diferenţele faţă de iPad 2 sunt marcante, claritatea imaginilor fiind îmbunătăţită radical.

Ecranul, principalul avantaj

În afară de ecranul care iese în evidenţă, celelalte caracteristici ale noului iPad nu i-au impresionat pe clienţi. Deşi vânzătorii încercau să laude tableta scoţând în faţă conectivitatea 4G, dictarea vocală şi camera foto îmbunătăţită, acestea erau ignorate de cumpărători.  

Un studiu preliminar realizat de către firma de analiză financiară UBS a arătat însă că atracţia celor care sunt la prima tabletă Apple este foarte mare, iar entuziasmul pentru cel mai nou gadget nu poate fi inhibat de preţul mare. Potrivit studiului, 46% din cumpărători sunt „achiziţii noi" ale imperiului format de Steve Jobs. De asemenea, analiza companiei financiare a arătat că 77% din cumpărători sunt interesaţi de noul ecran Retina. În schimb, viteza conexiunii a fost aleasă ca avantaj esenţial de doar 10% din respondenţi. Acest lucru este explicat prin faptul că reţelele 4G nu au fost introduse în foarte multe ţări, relatează „International Business Times".

De asemenea, site-ul de specialitate Dealnews, a analizat opţiunile de cumpărare ale celor care încă nu au o tabletă. 78% din cei interogaţi au spus că vor noul iPad, iar 11% şi-ar dori iPad 2, acum cu 100 de dolari mai ieftin. Analiştii au fost impresionaţi de efectul noului produs asupra Apple. Acţiunile la bursă au crescut fulminant, a cumpăra un iPad fiind mai ieftin decât a cumpăra o singură acţiune. Specialiştii se aşteaptă ca următorul smartphone al americanilor, iPhone 5, să fie un succes răsunător care va duce popularitatea Apple la noi cote. În România, cea de-a treia generaţie iPad va fi lansată pe 23 martie.

46% din cei care au cumpărat cel mai nou model de iPad sunt clienţi Apple noi.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite