„Nu fi plictisitor pe Facebook. Reinventează-te!“

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Un alt reprezentant al Facebook a vorbit la RoNewMedia pe tema promovării companiilor pe reţeaua socială şi asupra practicilor bune pe care trebuie să le îmbrăţişeze un brand pentru a reuşi să aibă succes. Alessandro Petrilli este reprezentant Facebook pentru Europa Centrală şi de Est.

„Facebook nu este doar despre faptul că ai realizat o conexiune, nu doar un click, ci și interacțiunea realizată astfel. În 2012 am introdus Timeline pentru pagini, dar cum realizăm conectarea oamenilor cu paginile de brand? Trebuie să facem ca oamenii să comunice cu brandurile așa cum reușesc să comunice între ei", a spus

Pagina este cartierul general al unei misiuni pentru un brand. Totul pornește de pe pagină. Companiile pierd public în momentul când pun pe pagină lucruri numai despre ei. Ce rămâne cu clienții? Despre ei ce pui pentru a atrage vânzări?", și-a început discursul Petrilli.

Metode eficiente de promovare a paginii

Petrilli a oferit câteva sfaturi pentru cei care vor să-și crească influența pe Facebook. „Înainte de a ne gândi să vindem, trebuie să ne conectăm cu publicul. În SUA 160 de milioane de oameni se conectează la Facebook, 100 de milioane doar de pe mobil,. În România situaţia nu stă diferit. 4 milioane de utilizatori locali, 2 milioane se conectează zilnic, iar 50% de pe telefoanele mobile", a spus reprezentantul Facebook.

Ce sfaturi a oferit el pentru paginile de Facebook?

  • Schimbă-ți poza de profil o dată la 3-4 zile.
  • Alege o poză de profil consistentă, care să spună ceva și care se scalează foarte bine pe rezoluția mică.
  • Postează conținut regulat care să implice utilizatorul. Folosește albume foto și imagini, deoarece generează de două ori mai multă implicare. Nu posta nimic înainte de a pune o imagine! Toți vrem să vedem ceva înainte de a citi. Dacă nu îmi atrage nimic atenție, voi merge mai departe în fluxul de știri.
  • Nu posta nici prea mult, pentru că lumea se plictisește, dar nici prea puțin, pentru că trebuie să-i implici.


Reclame pe Facebook

Reţeaua socială a lui Mark Zuckerberg oferă mai multe tipuri de publicitate. În primul rând, reclamele clasice care sunt poziţionate în dreapta ecranului.

„Faci o reclamă dacă vrei să-ți atragi fani care nu sunt conectați cu tine pe Facebook. Folosești poveștile sponsorizate pentru a te conecta cu fanii tăi actuali și cu prietenii acestora. Când vreau să atrag mai mulți fani, voi folosi reclame clasice, când vreau mai multă implicare, folosesc poveștile sponsorizate. Cele mai multe reclame vor fi publicate pe gadgeturile mobile. Trebuie să găsesc un mod de a implica oamenii direct de pe fluxul de știri, pentru că pe mobil nu am o coloană în dreapta pentru reclame", a spus Petrilli.

O altă soluţie sunt reclamele Premium. Acestea apar direct pe pagina de start, sunt mai scumpe, dar sunt mai eficiente.

Potrivit reprezentantului Facebook, campaniile Premium trebuie făcute de câteva ori pe an, când există ceva important de spus, fiind asemănătoare reclamelor de la televizor. Campaniile clasice trebuie făcute, a spus Petrilli, 365 de zile pe an, pentru a atrage fani noi şi pentru a-i implica pe cei existenţi deja.

„Premium oferă garanţia publicării reclamelor pe prima pagină", a spus Petrilli. Acesta şi-a încheiat discursul printr-un mesaj pentru cei care vor să se vândă mai bine pe reţelele sociale.

„Poți încerca lucruri noi pe Facebook, nu fi plictisitor ca și companie, fii amuzant. Lumea vrea să încerce lucruri noi pe Facebook".

image

Alessandro Petrilli, CEEMEA Client Partner, Global Marketing Solutions

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite