Google a desemnat pierzătorii anului

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La sfârşitul fiecărui an, Google face un clasament al celor mai căutaţi termeni ai anului. Însă cine se află la polul opus, în topul celor care şi-au pierdut din notorietate? Branduri precum „Lime Wire", „Meebo" şi „MySpace" vor trebui să-şi regândească strategiile de marketing online.

Topul realizat de aplicaţia Google Zeitgeist 2011 plasează printre primele locuri două site-uri cunoscute: Meebo şi MySpace. Deşi Justin Timberlake a cumpărat un număr mare de acţiuni al companiei, MySpace merge din ce în ce mai prost. 10 milioane de utilizatori şi-au şters profilele de pe această reţea de socializare în primele două luni ale anului. În luna martie, News Corporation a vândut site-ul pentru o sumă de 35 de milioane de dolari, deşi a achiziţionat-o în 2005 cu 580 de milioane. Şi platforma Meebo, care a împlinit în septembrie şase ani, pierde utilizatori de când şi-a închis serviciul de chat, Meebo Rooms.

FIFA este un alt termen care şi-a pierdut din notorietate, deşi în vara asta a organizat în Germania Campionatul Mondial de Fotbal Feminin. Finala, jucată între Statele Unite şi Japonia, a adunat în faţa televizoarelor milioane de americane, devenind al doilea cel mai vizionat meci de fotbal feminin din istoria televiziunii americane.

Printre pierzători se află şi Lime Wire, o reţea de transfer de fişiere, care a fost închisă de autorităţile americane în luna octombrie a anului trecut. Închiderea site-ului a dus la o scădere considerabilă a pieselor piratate. Utilizatorii Google şi-au pierdut interesul şi faţă de serialul „Lost". Ultimul episod al serialului a fost difuzat în luna mai a acestui an.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite