Cum duc românii vorba despre mărci

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Reacţiile românilor legate de  mărci sunt generate în principal de produsele pe care le folosesc în mod regulat, arată o cercetare GfK. Aceştia discută în mod frecvent cu prietenii şi familia opinii despre produse şi mărci.

Astfel, 57% din români îşi exprimă satisfacţia în urma utilizării unui produs sau serviciu în discuţiile cu ceilalţi, în vreme ce 42% îşi arată insatisfacţia. Al doilea factor care conduce la transmiterea de reacţii sau la comentarea unui produs este recomandarea primită de la o altă persoană. Atunci când sunt satisfăcuţi de un anumit produs sau serviciu, pe lângă faptul că vor continua să îl cumpere, peste 30% din români împărtăşesc imediat experienţa lor cu cineva, şi tot atâţia discută despre experienţă atunci când vine vorba despre o situaţie similară.

Cele mai comentate categorii

Mai mult de o treime dintre respondenţi au generat, în ultimele trei luni, multe sau foarte multe recomandări de produse incluse în cel puţin o categorie din cele zece analizate de studiu. Principalele mărci pentru care se generează reacţii şi recomandări în România fac parte din următoarele categorii: produse alimentare şi băuturi, produse de îngrijire personală şi de îngrijire a gospodăriei, electronice, computere, îmbrăcăminte, încălţăminte şi servicii de sănătate.

Categoriile de produse pentru care se generează recomandări într-o măsură mai mică sunt autoturismele şi serviciile de economisire. Detergenţii sau balsamul de rufe, electronicele şi electrocasnicele, precum şi produsele de îngrijire personală au generat recomandări  pozitive de aproximativ trei ori mai multe decât negative. 

image
Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite