Cele mai proaste invenţii prezentate la Las Vegas

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La cel mai important târg de electronice din lume, CES 2012, au fost etalate produse care s-au remarcat exclusiv prin extravaganţă, prost gust, lipsă de utilitate sau preţuri uriaşe.

Consumer Electronic Show (CES) 2012, organizat între 10 şi 13 ianuarie în Las Vegas, SUA, a dorit să îmbogăţească piaţa de IT&C cu produse cu rezonanţă în domeniul gadgeturilor. Însă, cum orice pădure are uscăciunile ei, evenimentul a fost marcat şi de prezentări eşuate sau de produse care au lăsat mult de dorit. Acestea din urmă nu erau decât nişte obiecte ostentative, aşa-numitele „cyber-bălegar", după cum le-au spus specialiştii de la „The Huffington Post".  Deşi unii producători proclamau că vor avea recorduri în vânzări şi progrese revoluţionare, n-au făcut altceva decât să dezamăgească publicul.

Click pe imagine



Scumpe şi inutile

„Lista neagră" a produselor CES 2012 începe cu iNuke Boom iPod Dock. Producătorul audio german Behringer a prezentat un doc de iPod sau iPhone de 10.000 waţi, cu o lăţime de 2,43 metri. Acesta cântăreşte peste 300 de kilograme, are o înălţime de 1,22 metri, iar preţul este fabulos: 30.000 de dolari (23.500 de euro).

Urmează  un aparat de fitness, produs de firma japoneză Fujiiryoki, care presupune lucrarea părţilor unde se află depozitată grăsimea, însă modul de lucru este cu totul neaşteptat. Colăceii de grăsime se mişcă haotic. Robotul de purificat aerul este un alt produs nereuşit, prezentat la CES. Cei de la „Huffington Post" spun că „în sfârşit" a fost prezentat un aparat de purificat aerul care poate merge după o persoană şi care poate purifica duhoarea lăsată de „vânturi".

image

Click pentru a vedea cele mai performante smartphone-uri ale momentului

image

Tableta rezistentă la apă a celor de la Fujitsu a fost şi ea ironizată de specialiştii prezenţi la târg. „Dacă m-aş supăra odată pe tableta mea şi aş arunca-o în ocean, când valurile o vor aduce din nou la mal, aş mai putea juca pe ea Fruit Ninja?", s-au amuzat ziariştii americani. Teleobiectivul Sigma cu lentile de 200-500 de milimetri a făcut şi el „furori" la Las Vegas. „Un astfel de dispozitiv este extrem de folositor celor care vor să facă fotografii vecinelor sexy. Dacă ele locuiesc la opt străzi distanţă", au comentat cei de la „The Huffington Post", care s-au arătat de-a dreptul şocaţi de preţul camerei: 25.999 de dolari (20.330 de euro).

3D cu neon roz

Gadgetul produs de CASIO, care transformă pozele 2D în 3D, a fost de asemenea primit cu neîncredere. „CASIO n-a făcut altceva decât să adauge unei fotografii o ramă din neon roz". 

20.330 de euro este preţul unui teleobiectiv Sigma cu lentile de 200-500 de milimetri.

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite