„Biblia“ showbizului american, scoasă la vânzare

0
Publicat:
Ultima actualizare:
„Variety“
„Variety“

Revista americană „Variety", una dintre cele mai vechi şi mai respectate surse de informaţii din industria showbizului, a fost scoasă la vânzare, au anunţat ieri reprezentanţii companiei care deţine această publicaţie, Reed Business Information, potrivit Mediafax.

Reed Elsevier, divizia de business a companiei Reed Business Information (RBI), a luat decizia de a vinde revista „Variety" în concordanţă cu strategia sa din ultimii trei ani, care vizează despărţirea grupului RBI de publicaţiile americane tipărite.

„Odată cu atenţia tot mai mare pe care RBI o acordă serviciilor online şi cu vinderea celorlalte reviste tipărite americane pe care le-am avut, tuturor ni se pare acum o decizie logică să vindem şi această afacere", a declarat Mark Kelsey, directorul executiv al companiei Red Business Information.

„«Variety» dispune de o echipă incredibil de talentată, care a reuşit să inoveze şi să dezvolte această franciză în industria ştirilor şi analizelor din showbiz. Nu am niciun dubiu că afacerea va continua să prospere şi sub conducerea noului patron", a adăugat Mark Kelsey.

Publicaţia a fost înfiinţată la New York, în 1905, sub forma unei reviste săptămânale care oferea informaţii din industria de divertisment şi din comerţ, dar a devenit o publicaţie zilnică, cu sediul la Los Angeles, începând abia din 1933.

Revista are şi un site propriu şi oferă cititorilor informaţii şi analize din domeniul producţiilor cinematografice şi de televiziune, date de box office şi alte informaţii despre contractele de afaceri semnate în industria de divertisment din Statele Unite.

Vedete



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite