Adevarul.ro

VIDEO 3 motive să nu mai pui zahăr în ceai sau în cafea

14 noiembrie 2011, 09:17 |  Autor: Andrada Floria | 

Cuvinte cheie: adevarul sanatate, zahar, boli, cancer,

Zahărul nu trebuie să ocupe mai mult de 5% din aportul caloric zilnic

Zahărul nu trebuie să ocupe mai mult de 5% din aportul caloric zilnic

 

Majoritatea alimentelor au un conţinut atât de mare de glucide, încât într-o zi consumăm în medie chiar mai mult de un sfert de kilogram de zahăr.

1. Se regăseşte în toate alimentele industriale

Pe Aceeaşi Temă

Sucurile, dulciurile, dar şi pâinea, iaurturile cu fructe şi alte alimente considerate sănătoase conţin zahăr. De fapt, citind eticheta observăm că zahărul este chiar printre primele ingrediente. De aceea, specialiştii ne recomandă să reducem aportul de zahăr atât prin limitarea consumului alimentelor industriale, cât şi prin renunţarea la zahărul din ceai sau din cafea. Un îndulcitor sănătos este mierea care, deşi conţine şi ea un nivel crescut de zaharuri, este mai uşor metabolizată de organism. Zaharurile naturale din fructe, legume şi din miere sunt „prietenoase" cu organismul, fiindcă au în compoziţie şi enzime sau fibre care stimulează procesele de „ardere" a acestora şi opresc transformarea lor în grăsime.

Vezi cât zahăr conţin sucurile şi dulciurile uzuale:


2. Îngraşă şi creează dependenţă

În organism, excesul de zahăr din dietă se transformă în grăsimi (trigliceride), iar atunci când nivelul acestor substanţe creşte necontrolat, apar obezitatea, dar şi bolile cardiovasculare şi diabetul. De altfel, un studiu recent publicat în Journal of the American Medical Association a arătat că un consum crescut de zahăr rafinat scade nivelul colesterolului „bun" (HDL), care protejează sistemul cardiovascular.
În plus, persoanele care consumă zilnic o cantitate crescută de zahăr intră într-un cerc vicios, fiindcă acest îndulcitor rafinat creează dependenţă. Astfel, cu cât mănânci mai mult zahăr, cu atât corpul tău va avea nevoie de mai mult. Mai multe studii arată că atunci când mâncăm zahăr, se activează aceleaşi zone din creier „vizate" de droguri, adică zonele unde sunt situaţi centrii plăcerii. Aşa se explică de ce, odată obişnuiţi să ne „binedispunem" cu un desert, în lipsa acestei recompense, devenim deprimaţi.

Citeşte şi:
PH-ul reflectă starea organismului

Un pahar de suc de fructe conţine atât de mult zahăr încât predispune la cancer

3. Modifică aciditatea organismului

Consumul excesiv de zahăr, precum şi de alte alimente rafinate duce la scăderea pH-ului sângelui sub valorile normale, tulburare numită acidoză metabolică. Pe fondul acestei probleme, apar sau se dezvoltă alte probleme de sănătate. Una dintre principalele consecinţe este proliferarea în organism a ciupercii Candida albicans. De asemenea, aciditatea crescută a sângelui poate duce chiar la apariţia cancerului, spun specialiştii.


Introdu codul de mai jos:


* click pe imagine pentru reincarcare daca nu intelegi scrisul.



Trimite Anuleaza
TRIMITE
0 comentarii
 
     

    3 înlocuitori sănătoşi ai zahărului

    Cele mai noi studii ne avertizează că zahărul are asupra organismului efecte la fel de nocive c ...

    5 beneficii ale consumului de ciocolată

    Cele mai recente studii arată că un consum moderat de ciocolată neagră te fereşte de bolile car ...

    Zahărul şi orezul brune, mai bune?

    Formele închise la culoare ale acestor alimente sunt mai scumpe, dar acest lucru nu oferă certi ...

    Ce îndulcitori sunt de preferat

    Gustul dulce al alimentelor poate fi obţinut cu zaharuri naturale, natural-industriale sau folo ...

    Haina îl face pe om... mai eficient la serviciu

    Îmbrăcămintea poate avea un efect major asupra stării noastre de spirit, dar şi asupra puterii ...

    Ce trebuie să ştii despre febră

    Probabil ai trecut şi tu prin episoade de febră, mai ales că banala răceală şi gripa sunt însoţ ...

    Biorezonanţa depistează şi tratează bolile

    Investigaţie a întregului organism fără radiaţii şi fără efecte secundare, biorezonanţa magneti ...

    Curăţenia de Paşte, riscantă pentru bolnavii respirator

    Păstrarea unui mediu de viaţă curat previne expunerea la alergenii de interior, din categoria ...

    VIDEO Află cât zahăr mănânci fără să ştii

    Publicaţia britanică Daily Mail a făcut o analiză a produselor din comerţ cu cel mai mare conţi ...

    (P) Nu vrei sa te ingrasi de Paste? Afla aici cum poti slabi 7 kg in 5 zile!

    Mulţi dintre noi nici nu concepem să ne începem lucrul, înainte de a ne bea cafeaua cea de toat ...


    Adevarul on Facebook

    Constantin Iftime

    Realitatea străzii, uneori, e plină de bătrâni şi de adolescenţi, alteori de oameni fără mulţumire, care vibrează de nevroze. Oamenii au multe libertăţi, dar nu-s fericiţi. Uneori, şi un lucru neînsemnat poate să-i dezechilibreze. Continuare

    Politicienii care este

    Grigore Cartianu

    Acest articol n-ar fi existat dacă urechile autorului său n-ar fi biciuite, seară de seară, de un cuvânt folosit de politicieni precum bisturiul chirurgical de către ţapinari: „datorită“.

    Du-te acasă, bodyguard!

    Petre Barbu

    Şi am uitat, la dracu’!, să mă iubesc şi să-mi iubesc îngerul meu păzitor.     

    Se poartă căpuşele

    Simona Catrina

    Mi-amintesc de un amic bun ca un corn cald, generos şi chitit pe o viaţă onestă, îndrăgostit ghem de o colegă de facultate.

    Papagalul lui Flaubert

    Andrei Craciun

    Am aniversat de curând, în tăcere, fără fast, ba chiar fără niciun martor, un deceniu de când sunt flaubertian.

    Restauraţia

    Liviu Avram

    Cel mai norocos personaj din procesul Trofeul Calităţii este Adrian Năstase.

     
    anuntexpres.ro - widget 5 articole