Câţi utilizatori pierde BlackBerry după criză

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Defecţiunile întâmpinate de BlackBerry săptămâna trecută nu au trecut fără a afecta imaginea producătorului Research in Motion (RIM). Nemulţumirea celor 70 de milioane de utilizatori din întreaga lume s-a transferat de pe reţelele sociale în cifrele rezultate în urma studiilor de piaţă.

Astfel, 20% din utilizatorii actuali de BlackBerry se gândesc serios să îşi schimbe modelul de telefon după defecţiunile în reţeaua RIM, arată un sondaj făcut de site-ul Kelkoo, care se ocupă de monitorizarea comportamentului consumatorului. De asemenea, 42% au afirmat că se mai gândesc dacă să rămână fideli producătorului, în timp ce 8% din respondenţi şi-au cumpărat deja altă marcă de telefoane În acelaşi timp, un alt studiu făcut pe 3.000 de subiecţi arată că 70% din persoanele care se gândeau să-şi cumpere un astfel de smart­phone în viitor doresc asigurări că problemele nu se vor mai repeta.

Decădere treptată

BlackBerry deţine încă un procent destul de mare din piaţa telefoanelor mobile inteligente, dar trendul este descendent, scrie publicaţia „The Guardian".  În 2007, Nokia şi BlackBerry erau singurii producători mari de pe piaţă, iar în 2009 producătorul canadian a atins cota maximă de 20%. Cu toate acestea, ultimele cifre arată că terminalele care folosesc sistemul de operare al RIM ocupă doar 12% din piaţă, fiind în urma sistemelor Android, Symbian şi Apple. 

Stil de viață



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite