Serviciile de telecomunicaţie şi transportul aerian sunt cele mai reclamate

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Principalele probleme pe care madrilenii le-au reclamat la Direcţia Generală a Consumatorului în decursul primului semestru al acestui an au fost cele apărute la serviciile de telecomunicaţii

Principalele probleme pe care madrilenii le-au reclamat la Direcţia Generală a Consumatorului în decursul primului semestru al acestui an au fost cele apărute la serviciile de telecomunicaţii şi transport aerian. Cetăţenii din capitala Spaniei apelează foarte des la serviciul 012, atât pentru a face reclamaţii cât şi pentru a se informa în legătură cu anumite servicii.

Din totalul apelurilor la 012, peste 20 la sută au fost cu referire la serviciile de telecomunicaţii. Cele mai multe au fost cele cu referire la telefonia mobilă, urmate de serviciile de telefonie fixă şi internet. Alte au fost transportul aerian, cumpărarea de locuinţe, serviciile bancare şi de voiaj şi reparaţiile de autovehicule.

Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, autorităţile locale au semnat recent un acord cu principalele companii de telefonie pentru urgentarea rezolvării reclamaţiilor, astfel încât fiecare caz să fie soluţionat în maxim o lună.

Totodată, Direcţia Generală a Consumatorului solicită Guvernului să caute soluţii pentru rezolvarea reclamaţiilor din sectorul aerian generate de sumele exorbitatnte ce se percep pentru bagaje, de anularea masivă a biletelor vândute, de anularea zborurilor sau de preţurile extrem de ridicate pe care anumite agenţii de voiaj le practică.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite