Nemulţumiţi de telefoanele cu suprataxă

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mulţi români din Spania se plâng de sumele mari pe care le plătesc pentru a suna la numerele de telefon cu suprataxă ale diferitelor companii din Peninsulă.

Andreea şi Liviu Rusu, din Valencia, au mers în această vară în România cu o cursă a companiei aeriene Vueling. „Când am plătit biletele, firma se numea Clickair. În iulie, a fost preluată de Vueling, iar eu am vrut să ştiu dacă se modifică orarul de zbor.

A trebuit să sun la un număr cu suprataxă şi am plătit cam opt euro pentru acea convorbire“, spune Andreea, care consideră că a fost victima unui abuz.

George Dinu (26 de ani), din Castellon, se simte înşelat de compania Wizzair. „Am rezervat un bilet până la Timişoara şi am înţeles că am cinci zile să-l achit. Când am vrut să verific rezervarea, înainte de a plăti, am văzut că nu o mai am. Ca să cer informaţii, a trebuit să sun la singurul număr afişat, care era cu suprataxă. Am dat 1,51 euro pe minut, doar ca să aflu că trebuie să-mi fac altă rezervare“, spune supărat tânărul.

În Spania, companiile aeriene Iberia, Air Europa, EasyJet, Ryanair, Spanair şi Vueling au fost sancţionate pentru impunerea acestei măsuri abuzive.

Companiile au numere de telefon cu prefixul 807 şi tarife cuprinse între 0,41 şi 1,51 cenţi pe minut, în condiţiile în care cel care sună este nevoit să rămână pe linie timp de cel puţin cinci-şase minute. Astfel, pentru a cere mai multe informaţii, pasagerul este nevoit să plătească aproximativ un euro pentru fiecare minut al convorbirii, neavând alternativa unui alt mijloc de comunicare.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite