Din nou bani pentru imaginea Românei

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Guvernul a decis, în şedinţa de miercuri, alocarea a încă 1,4 milioane RON (aproximativ 350.000 de euro) pentru o campanie de îmbunătăţire a imaginii României, informează o notă a

Guvernul a decis, în şedinţa de miercuri, alocarea a încă 1,4 milioane RON (aproximativ 350.000 de euro) pentru o campanie de îmbunătăţire a imaginii României, informează o notă a Palatului Victoria.

Această acţiune se suprapune cu o alta pentru care au fost alocaţi 30.000.000 RON şi care se desfăşoară în comun în Italia şi Spania. Noua campanie se va desfăşoara în perioada septembrie - octombrie, în Italia, coordonată de către Ministerul Afacerilor Externe, în cooperare cu Ministerul Culturii şi Cultelor şi Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Turism şi Profesii Liberale

Nota guvernului mai menţionează că această campanie este menită să promoveze valorile româneşti şi contribuţia pozitivă pe care românii o au la societatea italiană.

De asemenea, campania îşi propune să ofere mai multă vizibilitate summitului guvernamental dintre cele două ţări, din octombrie, pentru a sublinia avantajele reciproce pe care cele două ţări le obţin prin intermediul unor relaţii bilaterale excelente.

Campania de diplomaţie publică "Piazza di Romania" - Piaţa României - se va desfăşura în perioada septembrie-octombrie 2008 la Roma, Milano, Torino. Sloganul acestei campanii este "La Romania: un mondo da scoprire (România: o lume de descoperit).

Campania va include spectacole, expoziţii, simpozioane, seminarii, dezbateri cu participarea unor reprezentanţi de marcă din mediul academic, universitar, cultural, precum şi din rândul asociaţiilor profesionale şi al oamenilor de afaceri.

De asemenea, vor fi organizate, în spaţii publice, evenimente culturale şi artistice care să permită participarea publicului larg şi contactul direct cu valorile şi cultura românească, unele dintre acestea cu participarea comunităţii româneşti.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite