Strategia de refacere a imaginii românilor, privită cu neîncredere

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Agenţia pentru Strategii Guvernamentale va acţiona pentru a reface imaginea românilor din Italia, printr-un proiect de promovare în valoare de circa 4,5 milioane de euro, pus în aplicare de

Agenţia pentru Strategii Guvernamentale va acţiona pentru a reface imaginea românilor din Italia, printr-un proiect de promovare în valoare de circa 4,5 milioane de euro, pus în aplicare de firma italiană Playteam.

Comunitatea românească din Peninsulă nu a fost însă întrebată ce crede despre aceste acţiuni şi nici dacă se simte reprezentată de iniţiativele propuse de firmele care s-au oferit să ne recosmetizeze imaginea (câteva spoturi tv, o casă românească, mobilă din lemn, prezentare de mâncare tradiţională, spectacole cu obiceiurile româneşti, olărit sau pictură de ouă).

Astfel, mulţi dintre preşedinţii asociaţiilor româneşti din Italia sunt nemulţumiţi de soluţiile propuse. "A trecut timpul campaniilor de imagine! Sunt bani aruncaţi. Ar fi îndeajuns să se vadă taberele din Italia ca să ne dăm seama că nu-şi mai au locul campaniile de imagine.

Banii ar trebui să fie destinaţi unor soluţii pentru rezolvarea problemelor urgente, în campanii sociale şi de educaţie, de informare", susţine Simona Farcaş, preşedintele asociaţiei IRFI Onlus (Roma).

"Căile tradiţionale au o eficienţă redusă şi sunt deja puse în act de către asociaţiile româneşti din Italia. Soluţia ar fi promovarea constantă a culturii şi calităţilor noastre", afirmă Magdalena Lupu, preşedintele asociaţiei Carpatina (Torino).

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite