Ouăle încondeiate, brandul naţional al României la BIT Milano

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Cea mai importantă Bursă de Turism din Italia (Borsa Internazionale del Turismo, BIT) şi-a deschis porţile la Milano joi şi mizează pe prezenţa a peste 150.000 vizitatori, dintre care cel puţin două treimi operatori turistici.

La fiecare ediţie participă peste 150 de ţări, ceea ce face din BIT una dintre cele mai bine cotate manifestări de acest tip la nivel mondial. România este prezentă cu un stand care reuneşte principalele companii aeriene româneşti şi operatori din domeniul turismului. Zona rezervată României este încadrată de standurile Ungariei şi ale Poloniei . „Răceala” specifică standurilor pline de cataloage este alungată în cazul României de prezenţa lui Ioan Zinici, din Izvoarele Sucevei (jud. Suceava) care încondeiază ouă pentru vizitatori.

„Vecinii” polonezi au mizat în schimb pe un tânăr „transformat” într-un căluţ care îi invită pe toţi vizitatori întâlniţi la standul ţării lui. Ungaria a ales să marjeze pe aspectul etno-gastronomic şi a organizat şi un mic snack-bar.

Standul României a beneficiat încă din prima zi de promovare la nivel înalt, prin prezenţa ministrului Turismului, Elena Udrea, a Consulului General al României la Milano şi a deputalului pentru diaspora William Brânză.
De organizarea participării româneşti s-a ocupat Ente Nazionale per il Turismo della Romania (ENTR) sub coordonarea Ministerului Turismului.

Vineri, în interiorul standului a avut loc o conferinţă de presă ţinută de ministrul Udrea, la care a participat şi unul dintre cei mai mari fani ai României, ziaristul şi scriitorul italian Giovanni Ruggeri. Cei doi au explicat, ajutaţi de Ligia Hofnar, directorul ENTR, „de ce operatorii turistici prezenţi trebuie să cumpere pachete româneşti”. Printre argumentele aduse au fost mănăstirile din nordul Moldovei, Delta Dunării, litoralul Mării Negre şi Valea Prahovei. Ediţia 2009 a BIT va lua sfârşit duminică.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite