FOTO Milano: România şi-a schimbat brandul turistic, dar nu şi năravul

0
Publicat:
Ultima actualizare:

La Milano a luat sfârşit astăzi unul dintre cele mai importante târguri de turism din lume, BIT. Participarea României a fost o copie a anilor trecuţi; multă discreţie şi ouă încondeiate.

Vezi GALERIE FOTO de la marele târg de turism din Milano, pe adevarul.it

Scuza lipsei de fonduri şi a crizei ţin încă România departe de lumea bună a turismului. Rezultale sectorului turistic din România nu mai au nevoie de prezentare; România este departe de profita de potenţialul pe care-l are.

Citeşte şi:
FOTO Ungurii ne mai dau o lecţie usturătoare de turism

Bulgarii ne-au bătut şi la turism spiritual

În doi ani am pierdut patru milioane de turişti

Dar cum se prezintă România când trebuie să atragă operatorii internaţionali la unul dintre cele mai împortante târguri de profil din lume?

Borsa Internazionale del Turismo, ajunsă la cea dea 31-a ediţie, este unul dintre cele mai importante târguri de turism din lume. O şansă de a-i vedea în ochi pe giganţii turismului, pe micii operatori sau de a lua contact cu presa profil şi tendinţele din acest sector.â

Citeşte AICI impresiile celorlalţi reprezentanţi de turism despre standul Românie la târgul din Milano

La standul României, diferenţa majoră dintre anii trecuţi şi acest an a fost apariţia noului brand turistic. „Reţeta" este aceeaşi din anii trecuţi; ministerul pune la dispoziţe standul, iar operatorii vin să-şi prezinte ofertele. Specificul naţional a fost reprezentat de acelaşi Ioan Zinici, din Izvoarele Sucevei (jud. Suceava) care încondeiază ouă pentru vizitatori.

Europa



Partenerii noștri

image
canal33.ro
Ultimele știri
Cele mai citite