Preţul la factura de energie electrică generează protestele clienţilor din Spania

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Numărul clienţilor nemulţumiţi s-a triplat în ultimul an.
Numărul clienţilor nemulţumiţi s-a triplat în ultimul an.

Reclamaţiile referitoare la factura de energie electrică au crescut cu 182% în anul 2009 faţă de anii precedenţi, iar în ianuarie 2010 perspectiva unor noi majorări de preţ generează noi conflicte.

Facturile tot mai mari la energie electrică au fost în anul 2009 motivaţia principală a peste 18.500 de reclamaţii din partea clienţilor companiilor furnizoare de energie, către Organizaţia de Protecţie a Consumatorilor (OCU).

Protestele consumatorilor pe parcursul anului 2009 s-au triplat, iar în ianuarie 2010 perspectiva unor noi majorări de preţ generează noi conflicte între companie şi consumatori.

Într-o declaraţie de presă publicată de ziarul « El Mundo » reprezentanţii OCU au justificat majorările de preţ ca : « rezultat al regulamentului de distribuţie a energiei impus de guvernul Zapatero şi a unor indicatori internaţionali care au fost impuşi de Comisia pentru enerie a U.E ».

Afla pe adevarul.es : Ce reacţie au avut clienţii companiilor de furnizare a energiei la justificarea Organizaţia de Protecţie a Consumatorilor (OCU).

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite