"Ceauşescu" vinde tot: de la ciocolată la prezervative

0
Publicat:
Ultima actualizare:
În trecut, Ceauşescu impunea respect prin represiune, acum, este ironizat pe zidurile multor clădiri din România
În trecut, Ceauşescu impunea respect prin represiune, acum, este ironizat pe zidurile multor clădiri din România

Ucis în urmă cu 20 de ani, Ceauşescu continuă să fie prezent pe piaţă, prin numeroasele produse care s-au folosit de numele lui pentru promovare.

Potrivit Associated Press, acesta este asociat cu reclame la ciocolată, dar şi la prezervative, notorietatea fostului dictator făcând ca numele acestuia să fie intens folosit de agenţiile de publicitate din România.


"Ceauşescu a fost folosit în ultimii ani pentru a promova ciocolată, prezervative şi camere de hotel. Unele reclame ironizează numele fostului lider român, precum cele la telefoane mobile, făcând astfel referire la reprimarea libertăţii de exprimare din era comunistă", scrie Associated Press (AP).

Mai puţin pertinentă este reclama la prezervative, unde producătorii scot în evidenţă importanţa protejării în timpul actului sexual, întrebându-se cum ar fi lumea dacă părinţii lui Hitler, Stalin şi Ceauşescu ar fi folosit prezervativul ca metodă de prevenire a unei sarcini nedorite.

"Ceauşescu a relansat şi un produs popular, Ciocolata Rom, a cărei producţie a încetat după 1989. Chipul dictatorului apare în reclamele acestui baton cu ciocolată şi rom, invadând ulterior rafturile magazinelor din ţară", notează AP.

Totodată, câţiva agenţi imobiliari din Arad şi-au început campania de promovare,de acum un an, cu sloganul "Trăiască noua revoluţie urbană!", cu imaginea lui Ceauşescu pe afişele de promovare.

Află pe cine a revoltat folosirea numelui lui Ceauşescu în reclame.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite