Twitter costă economia britanică 1,38 miliarde de lire anual

0
Publicat:
Ultima actualizare:
Twitter costă economia britanică 1,38 miliarde de lire anual
Twitter costă economia britanică 1,38 miliarde de lire anual

Peste jumătate din angajaţii britanici care lucrează în birouri    au recunoscut că folosesc site-uri de socializare precum Twitter şi Facebook în scopuri personale în timpul zilei de lucru şi pierd în medie 40 de minute pe săptămână pe ele, astfel că aceste site-uri costă economia Marii Britanii 1,38 de miliarde de lire sterline anual în termeni de timp pierdut, informează un sondaj, preluat de cotidianul britani

Potrivit studiului menţionat, dintre cei 1,460 de lucrători chestionaţi, unul din trei a declarat că a văzut informaţii sensibile pentru companii postate pe site-urile de socializare, generând temeri despre cum angajaţii folosesc Internetul, relatează Agerpres.

Twitter a intrat în topul celor mai vizitate 40 de site-uri cele mai vizitate din Marea Britanie, potrivit The Telegraph.

Philip Wicks, consultant la o companie de servicii IT şi tehnologie Morse, care a comandat studiul, susţine că adevăratul cost pentru economie al pierderii timpului pe aceste site-uri la locul de muncă ar putea depăşi estimările de 1,38 de miliarde de lire.

Trei sferturi din angajaţii chestionţi au declarat că angajatorul nu le-a dat nicio recomandare specială despre cum să folosească Twitter, însă 84 la sută cred că ei sunt cei care ar trebui să decidă ce postează online.

Luna trecută, angajaţii de la PC World şi de Currys au postat comentarii ofensatoare la adresa clienţilor pe grupurile de pe Facebook.

De asemenea, personalul British Airways s-a folosit anul trecut de Facebook pentru se plânge, spre exemplu, de "accentele stupide americane", în timp ce angajaţii Virgin Atlantic s-au referit la unii pasageri cu termenul de "chavs" (termen ofensator la adresa adolescenţilor sau adulţilor britanici agresivi, cu un comportament anti-social).

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite