Publicitatea la junk food, interzisă în Marea Britanie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Comitetul de Practică Publicitară, organismul care reglementează industria de publicitate în Marea Britanie, vrea să impună interdicţii pentru publicitate la junk food, pentru categoria de

Comitetul de Practică Publicitară, organismul care reglementează industria de publicitate în Marea Britanie, vrea să impună interdicţii pentru publicitate la junk food, pentru categoria de vârstă sub 16 ani. Oficiul britanic este în discuţii cu reprezentanţi ai industriei de publicitate pentru a interzice reclamele la junk food (mâncare considerată nesănătoasă) în publicaţii, outdoor, on-line, dar şi în cinematografe. Această măsură susţine propunerea formulată anul trecut de Ofcom, autoritate care reglementează telecomunicaţiile în Anglia, care cerea producătorilor de alimente bogate în zahăr, sare sau grăsimi să nu difuzeze publicitate în timpul programelor pentru copii în mediul audiovizual. Ministerul Sănătăţii din Marea Britanie susţine că publicitatea care nu se desfăşoară în mediul audiovizual ar trebui să se supună aceloraşi reguli.

Europa



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite