Walt Disney va interzice reclamele la fast food în reţelele sale TV, radio şi online

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Gigantul american media Walt Disney, care deţine şi faimosul parc, a anunţat că va interzice reclamele la fast food în reţelele sale TV, radio şi online şi va impune noi standarde de nutriţie pentru a combate creşterea cazurilor de obezitate la copii.

Totuşi, noile reguli nu vor intra în vigoare până în 2015 şi o mare parte va depinde de modul în care Disney defineşte fast food. Producătorii de fast food şi băuturi cu zahăr cheltuiesc aproximativ 1 miliard de dolari pe an (650 milioane de lire) pe reclame care îi vizează pe copiii cu vârsta sub 12 ani.

Disney a anunţat că orice tip de cereale cu mai mult de 10 grame de zahăr pe porţie şi mâncare ce conţine peste 500 de calorii nu vor mai apărea în reclame.

Băuturile dulci şi produsele cu conţinut mare de sare vor fi de asemenea interzise pentru reclame, a anunţat compania. Un responsabil al companiei, Bob Iger, a admis că această măsură ar putea cauza o scădere pe termen scurt a veniturilor obţinute din reclame, dar a adăugat că firma va adapta şi crea noi produse care să întrunească noile standarde.

În lume



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite