SUA, cuprinse de Palin-manie

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Campania electorală din SUA a generat o adevărată cursă a înarmărilor cu tricouri şi cu alte accesorii care îi înfăţişează pe candidaţii la Casa Albă, scrie cotidianul "Los Angeles

Campania electorală din SUA a generat o adevărată cursă a înarmărilor cu tricouri şi cu alte accesorii care îi înfăţişează pe candidaţii la Casa Albă, scrie cotidianul "Los Angeles Times".

Deşi ultima sosită în cursa electorală, candidata republicană la vicepreşedinţie Sarah Palin, înregistrează deja cele mai multe cereri pentru accesorii cu numele său, depăşindu-l pe Barack Obama din acest punct de vedere.

Website-urile unde clienţii îşi pot configura designul dorit pe tricouri, şepci, pantofi, căni şi alte produse şi-au adaptat ofertele, devenind un adevărat barometru electoral ce indică popularitatea candidaţilor. O simplă căutare pe unul dintre cele mai cunoscute astfel de website-uri, zazzle.com, după numele candidaţilor, oferă 25.000 de rezultate pentru Sarah Palin, 20.000 pentru Barack Obama şi 9.000 pentru John McCain, în timp ce designurile cu Joe Biden nu au prea mare căutare.

Disputa în jurul rujului inspiră designerii

Comerţul de accesorii a fost inspirat şi de recenta dispută dintre taberele democrată şi republicană ce a pornit de la controversata afirmaţie a lui Barack Obama care a comparat promisiunile de schimbare ale republicanilor cu "a pune ruj pe râtul unui porc".

Expresia a fost interpretată de republicani drept o aluzie la candidatul lor la vicepreşedinţie, Sarah Palin. Aceasta se autodeclarase, în discursul ţinut la Convenţia Republicană ,"o mamă pricepută la hochei", spunând în glumă că diferenţa dintre ea şi un pitbull este rujul.

Mica industrie înfloreşte în Alaska

În Alaska, statul guvernat de Sarah Palin, Palin-mania a produs un nou boom economic, care nu are legătură cu petrolul, transmite CBS. Companiile din Alaska fac bani pe seama nebuniei care a cuprins ţara după popularitatea pe care a obţinut-o aproape instantaneu Palin în urma numirii drept candidată la vicepreşedinţie de John McCain.

Noua industrie implică producerea şi comercializarea de tot felul de obiecte cu numele ei. De la tricouri până la chiloţi tanga, de la caricaturi care o flatează până la cele care nu sunt deloc măgulitoare, totul se vinde foarte bine, declară producătorii.

În Anchorage, cel mai mare oraş din Alaska, muncitorii din mica industrie de confecţionare a acestor produse lucrează peste program pentru a face faţă cererii la nivel naţional . "Încercăm să batem fierul cât e cald şi ne grăbim", declară John Williams, managerul de producţie al companiei "Alaska Serigraphics".

El spune că nebunia a început încă de la numirea lui Palin drept candidată, dar s-a accentuat după discursul ei la Convenţia Republicană.

În lume



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite