Pizza pentru „indignaţi“, o afacere de milioane

0
Publicat:
Ultima actualizare:

Mişcarea „indignaţilor" din New York se dovedeşte a fi nu doar un protest social de amploare, ci şi o sursă neaşteptată de venituri consistente, cel puţin pentru proprietarul unei pizzerii din metropola americană considerată „inima economică" a SUA.

Este vorba de Telly Liberatos, al cărui mic restaurant a devenit o mină de aur de când a început să vândă pizze personalizate „indignaţilor" care sprijină grupul de protest „Occupy Wall Street". De câteva săptămâni, Liberatos speculează cu succes poziţia restaurantului său, aflat la o aruncătură de băţ de Ceder Street şi Zuccotti Park din Downtown Manhattan, zona unde se desfăşoară protestele newyorkezilor.

Astfel, Liberatos a ajuns să vândă cel puţin 200 de pizze zilnic, preţul uneia variind, în funcţie de mărime şi de ingrediente, între 15 şi 21 de dolari. „Încasez şi 4.500 de dolari pe zi, pentru că numărul manifestanţilor creşte de la o zi la alta", le-a spus Telly Liberatos ziariştilor de la „New York Post". Un ajutor nesperat în dezvoltarea afacerii sale a venit şi din partea reţelei Twitter, de unde au început să curgă comenzile online.

„La început nu am înţeles prea bine ce era cu aceste proteste. Acum ştiu exact despre ce e vorba, sunt de acord cu nemulţumirile şi cererile manifestanţilor, aşa că mi-am adaptat şi eu oferta", mai spune proprietarul pizzeriei. În consecinţă, au apărut pizzele „Occu-pie" (joc de cuvinte ce evocă numele mişcării de protest „Occupy Wall Street"), ori cele al căror „model" reproduce semnul de „interzis". 

În lume



Partenerii noștri

Ultimele știri
Cele mai citite